Saturday, 14 September 2013

Cien Lipstick 11 Purple Dream - Lidlowa perełka.


Dzisiaj przychodzę do Was z jedną z moich perełek w kosmetyczce. Lidlową pomadkę kupiłam od tak, bez większego planowania podczas zakupów jedzeniowych. Kosztowała 6 zł więc stwierdziłam czemu nie? (Zamiast chipsów i paluszków mam to cudeńko). Już wcześniej słyszałam, że Lidl ma swoją linię kosmetyków, ale nigdy nie miałam z nimi styczności. Fakt jest też taki, że nie jest to ogólnodostępny produkt. Kolorówka Cien jest dostępna w Lidlach raz na jakiś czas. Więc jakby co miejcie radary włączone.


Co skłoniło mnie do tego koloru? W asortymencie był też czerwony i parę różowych odcieni. Otóż w mojej kolekcji brakowało mi ciemnego fioletu. Tylko ostrzegam, że niestety Lidl nie udostępnia testerów i tę szminkę kupiłam w ciemno.


Na początku byłam zawiedziona, bo okazało się, że nie jest to mocno napigmentowany kosmetyk. Jednak kiedy po nałożeniu przejrzałam się w lustrze po prostu mnie zauroczyła. Przez to, że jest pół przezroczysta sprawia efekt ciemnych ust, ale nie ma nachalnego, mocnego koloru. Jest po prostu śliczna. Drobinek nie widać po nałożeniu. Jest nawilżająca, nie wysusza, ładnie pachnie różami (tzn. mi się podoba, dla niektórych może to być tandetny zapach i muszę dodać, że utrzymuje się dość długo). Schodzi równomiernie, osobiście poprawiam ją co 2-3 godziny jeżeli chcę utrzymać ten efekt na dłużej. Opakowanie jest solidne, trochę dłuższe od tych z Rimmela. Widać, że jest bardzo dobrze i solidnie wykonane. Nie otwiera się sama w torebce (a to duży plus, bo czasami mi się takie coś zdarzało, zwłaszcza przy pomadkach Sensique). Zużycie jest minimalne, a mam ją od 2 miesięcy i używam regularnie.




Ale słodko ;p Na pewno jak znowu zobaczę je w Lidlach, to kupię w zapasie. I inne kolory. Naprawdę jest to wg mnie świetny produkt.
Napiszcie w komentarzach czy spotkałyście się z tymi szminkami. I ciekawe czy któraś z Was ma też w swojej kolekcji coś z tej serii. Jestem ciekawa. A tymczasem mówię papa, bo jadę z Telepathy na nagrywanie płyty. Takie plusy z bycia dziewczyną perkusisty. ;D

2 comments:

  1. nie miałam z nimi do czynienia, ale wygląda na zdjęciach, a raczej na ustach bardzo ładnie:)

    ReplyDelete
  2. super ten kolor wygląda na twoich ustach :) idealny dla ciebie!

    ReplyDelete