Wednesday, 14 August 2013

Simple Makeup + OOTD#1


Od jakiegoś czasu katuję paletkę MUA, którą widzieliście w poście z pierwszymi angielskimi zakupami. Dużo się o niej naczytałam, że jest to odpowiednik Naked 2 firmy Urban Decay. Tej drugiej nie miałam jeszcze nigdy w swoich łapkach. Na razie mnie na nią nie stać. Jednak jeśli mam być szczera, nie do końca mi się wydaje to, że MUA jakością może jej dorównać. Owszem kolory są piękne i pigmentacja po przejechaniu paluchem jest naprawdę przyzwoita, jednak kiedy dochodzi do zabawy pędzlami i blendowania tych cieni na powiekach, efekt jest bardzo delikatny. AAAAle nie czas na recenzję tej paletki, jest jeszcze za wcześnie. Wrzucam prosty makeup, taki typowo na dzień. To są podstawy podstaw makijażu oczu.

OOTD
Niestety jeśli coś wam wpadło w oko, nie znajdziecie tego już nigdzie. Wszystko z lumpa, a moro kupione na Woodstocku rok temu. Na nogach miałam oczywiście moje glany.

Jutro będzie post o produktach do pielęgnacji, w które się zaopatrzyłam zaraz po przyjeździe do Anglii.

No comments:

Post a Comment