Tuesday, 12 March 2013

Perfect red.





Dla mnie czerwone usta są tak bardzo kobiece, że serio nie da się tego opisać. Podziwiam kobiety które noszą je codziennie. U mnie wygląda to tak, że kiedy chcę sobie dodać chociaż trochę pewności siebie, maluję usta na czerwono. Moje ulubione widzicie na zdjęciach. Ciemniejsza, w bardziej malinowym odcieniu jest z Catrice (niestety limitowanka), strażacka czerwień jest z Maybelline. Z Catrice można ładnie pracować. Przy wklepaniu palcami daje delikatny efekt malinowych, soczystych ust. A ciemniejszy oczywiście kiedy pojedziemy normalnie. Dodatkowo są ekstremalnie nawilżające. Czego chcieć więcej?
Poza tym parę moich inspiracji:




Dobra, a na sam koniec informuję, że uruchamiam drugą część nazwy bloga. Będzie trochę więcej mody, ha ja też mogę się bawić w przebieranki. A teraz w sumie to mój konik. I uprzedzam, od ostatniego postu się bardzo zmieniłam. W końcu minęło 1,5 roku. Nie będę się tłumaczyć, życie mnie porwało po prostu. A więc do następnego!  

8 comments:

  1. a ja wciąż nie mogę nawiązać współpracy z czerwonymi pomadkami - co by się nie działo, zwyczajnie ze mną nie współgrają. Próbowałam przy różnych makijażach, strojach, fryzurach - zawsze mam wrażenie, że wyglądam z nią jak pomalowane dziecko :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanim ja wyszłam na ulicę, nosiłam je do odkurzania ;D Trzeba się przyzwyczaić do siebie w takim wydaniu. A nie mówię, że to proste ;)

      Delete
  2. Hello there I am so delighted I found уour
    ѕite, Ι reаlly founԁ уou by error, whilе I waѕ researching on Askjeеѵe fоr sοmething else, Regardless I
    аm here now аnԁ would just like to say thanks a lot
    for a incrediblе pοst anԁ a all round inteгestіng blog (I also
    love the theme/design), I don't have time to look over it all at the moment but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the great job.

    My blog szukam-dziewczyny.net

    ReplyDelete
  3. Ja też uwielbiam czerwoną szminkę. Noszę ją na codzień. Z ostatnio testowanych jestem aktualnie najbardziej zadowolona z L'oreal Rouge Shine Caresse 200.

    ReplyDelete
  4. bardzo ładne,odważne kolory.

    ReplyDelete
  5. Аweѕome issues hегe. I'm very satisfied to peer your post. Thank you so much and I am taking a look ahead to contact you. Will you please drop me a mail?

    my web page ... long term installment loans for bad credit

    ReplyDelete
  6. Piękne kolory. Zakochałam się <3

    ReplyDelete
  7. bardzo fajny i kolorowy blog :))
    zapraszam też do mnie : 3 http://werka-blogspot.blogspot.com/

    ReplyDelete