Friday, 8 July 2011

Skóra muśnięta słońcem - Virtual, Summer Chic, Puder brązująco - rozświetlający, nr 132 Secret Bronze


Cześć dziewczyny!
Jutro jadę na działkę z przyjaciółmi na biwak. Ognicho, rozmowy przy piwie - żyć nie umierać. :) Wracam w niedzielę wieczorem, więc trzymajcie kciuki za ładną pogodę.

Dzisiejsza recenzja jest o kosmetyku, który urzekł mnie swoim zapachem i tym jak wygląda na skórze. Mówię o bronzerze z Vipery - Summer Chic.

Obietnice producenta:
Na opakowaniu:
Lekki, jedwabiście gładki puder błyskawicznie nadaje cerze promienny, opalony wygląd. Zawiera mikę oraz wyciąg z koralowca bogate w sole mineralne. Mika doskonale rozprasza światło, dzięki czemu cera nabiera blasku, a niedoskonałości skóry stają się mniej widoczne. Idealny do wykończenia makijażu  twarzy i dekoltu. W celu wymodelowania twarzy należy niewielką ilość pudru nanieść za pomocą pędzla na kości policzkowe, czoło oraz brodę.

Na stronie internetowej:
Początek lata to doskonały moment na nadanie skórze delikatnej opalenizny. Idealnym rozwiązaniem jest puder brązujący. Nie tylko nadaje zdrowy, opalony wygląd, ale także ożywia i rozświetla cerę.

Summer Chic to lekki, jedwabiście gładki puder prasowany, który błyskawicznie nadaje cerze promienny, opalony wygląd. Subtelnie rozświetla cerę drobinkami miki, dzięki czemu cera nabiera blasku a niedoskonałości skóry stają się mniej widoczne. Puder zawiera odżywczy wyciąg z koralowca bogaty w sole mineralne.

Summer Chic to trzy niepowtarzalne odcienie brązu, z których każdy jest odpowiedni nawet dla jasnej karnacji, doskonale stapia się ze skórą, nie tworząc efektu maski. Jest idealną alternatywą dla różu do policzków.

Przed użyciem bronzera należy upewnić się, że krem lub podkład dokładnie się wchłonął, dzięki temu na skórze nie powstaną ciemne, nieestetyczne plamy.

Puder nie kruszy się, nie osypuje się, nie zapycha porów i nie wysusza delikatnej skóry twarzy.

Dostępne kolory:

Skład:

Cena: ok 23zł / 16g
Dostępny w drogeriach i w internecie.


Jako pierwsze pod nóż idzie opakowanie. Jest to zwykła plastikowa puderniczka. Nie, nie - ogromna plastikowa puderniczka. Bez zbędnych udziwnień. Mi się nawet podoba. Mój egzemplarz ma ferelne zamknięcie, źle wyprofilowane i ciężko go otworzyć i zamknąć.


Po otwarciu opakowania, naszym oczom ukazuje się przepiękny deseń wytłoczony na pudrze i dodatkowo - zapach. Ja jak go po raz pierwszy otworzyłam i poczułam kakaowe nuty zakochałam się. Mogę go wąchać cały czas. Ten zapach jest tak wakacyjny! Widzę przed oczami ciepłe kraje, przejrzyste morze i piękną słoneczną pogodę.


Kolor jaki wygrałam u Kamili to 132 - Secret Bronze. Piękny, czekoladowo, miedziano złoty.


Konsystencja jest idealna jak na taki produkt. Nie jest zbyt krucha i nie nakłada się na pędzel ogromna ilość. Dzięki temu jest również wydajny. Kolor jaki puder daje na skórze jest również piękny. Ma w sobie nienachalne złote drobiny, które nie wędrują po twarzy i pięknie rozświetlają naszą skórę. Nałożony na szyję i dekolt sprawia, że nasza skóra wygląda apetycznie :)

Teraz zdjęcia które moga wywołać mdłości - czyli ja! :)





Bronzer daje bardzo delikatny efekt, który można spokojnie stopniować. Idealny dla osób które rozpoczęły swoją przygodę z bronzerami - czyli dla mnie. :)
Spokojnie utrzymuje się na skórze cały dzień, nie tworzą się nieestetyczne placki (chyba, że podkład którego ja nie używam się nie wchłonął ;p), nie spływa w upałach.
IDEAŁ!
A i nie zapycha! :)

Polecam Wam z całego serca ten bronzer, idealny produkt na lato!

A na dobry początek weekendu: moja Majka! Prawda, że słodka? :)

20 comments:

  1. aii que graça esse blush!!

    ameii :**

    ReplyDelete
  2. Widziałam ten bronzer w jakimś sklepie i pomyślałam, że na pewno nie dla mnie bo taki ciemny to zrobi ze mnie sztuczną Afroamerykankę. A tu proszę. Nigdy bym się nie spodziewała, że taki czekoladowy kolor da taki ładny i naturalny efekt.

    P.S. Ale masz rzęsy! :O Sięgają nieba!

    ReplyDelete
  3. Efekt wow:) Chociaż ja nie używam bronzerów:) Może to zmienię:)

    ReplyDelete
  4. Słoodka, słodka!:D
    Hm, nie używam bronzerów, ale ten naprawdę wygląda zachęcająco! Lubię delikatne rzecze;). A i wcale nie dostałam mdłości Ślicznoto:D.
    + trzymam kciuki o pogodę!

    ReplyDelete
  5. Aleś Ty ładna :) Za pogodę trzymam kciuki!
    Bronzer też mam i lubię - używam zamiast pudru obecnie.

    ReplyDelete
  6. ja też go bardzo polubiłam :)

    ReplyDelete
  7. Ale Ty jesteś śliczna!!!!! :) <3

    ReplyDelete
  8. Podobają mi się odcienie! najchętniej kupiłabym wszystkie :D

    ReplyDelete
  9. Zostałaś otagowana: TAG Jak mieszkają Twoje kosmetyki. Zapraszam do zabawy :))

    ReplyDelete
  10. Wygląda na fajny, na twojej buźce daje delikatny ale jednak widoczny efekt:) podoba mi sie:)

    ReplyDelete
  11. W opakowaniu wygląda na bardzo ciemny, a na twarzy jest prawie niewidoczny. :)
    Śliczny piesio. :)

    ReplyDelete
  12. hmm całkiem fajny bronzer =]

    A piesek słodziak, choć ja i tak kocham mojego Svalbusia =]

    ReplyDelete
  13. super efekt, ale ja poki co trzymam sie mojego różu ;d !

    ReplyDelete
  14. Czyli mamy podobne opinie co do tych szminek:)

    ReplyDelete
  15. Będę trzymać kciuki! Jednak w parze z ceną pewni idzie jakość, więc nie martw się na zapas =]

    ReplyDelete
  16. Ale jesteś śliczna! A co to pięknego masz na ustach?

    ReplyDelete
  17. Unquestіonably imagine that whiсh you stateԁ.
    Үour fаvoгite reason seemеԁ
    to bе at the inteгnet thе eаsiest
    faсtor to kеeρ in mіnd of.
    I sау tο you, I definіtely get аnnoуeԁ whilst οther
    folkѕ thіnk about issueѕ thаt thеу рlainly ԁо not knοw
    about. Үou controlled to hit the nаil upon the
    highest аnd outlined out the ωhοle thing
    without hаѵing ѕіde-effects ,
    ρеοplе cοuld tаkе a signаl.
    Will liκelу be back to get more. Thanks
    My homepage :: earn online

    ReplyDelete
  18. This design is ѕteller! Үou definitely knοw how to keеp a reader entertаined.
    Betweеn your ωit and уour ѵideοs, I was
    almost mοvеd to start my own blog
    (well, аlmost...HaHa!) Wonԁerful jоb.
    I really loved what you had to sаy, and more than that, how уou ρresented
    it. Toο cоol!
    Look at my web site :: Extra Money

    ReplyDelete
  19. Excellent post. Κeeρ posting such kind of information on your blog.
    Im гeally impressеԁ by it.
    Hello there, You have done аn excellent job. I will definitelу digg it anԁ in my ѵіеw suggeѕt
    to my friеnds. I am sure theу'll be benefited from this site.
    My web site ... Sklep Internetowy

    ReplyDelete
  20. Grеat articlе.
    Feel free to surf my page Used Cars

    ReplyDelete