Saturday, 2 July 2011

Matowe paznokcie z Joko. FindYourColor - Sea Story J104 mat.


Hej!
Czy u Was też tak pada? W Gdynii jest tak straszna pogoda! Wieje, pada, jest zimno... Zdecydowanie odradzam przyjeżdżać!
Dzisiaj mam zamiar naskrobać coś Wam o jednym z kilku fantów które wygrałam u Kamilii. :) Jak widać, będzie to notka o lakierze do paznokci - i nie jest on zwykły. Ma matowe wykończenie.

Obietnice producenta:
Światowe trendy w stylizacji paznokci na sezon jesień-zima 2010/2011 prezentują szaleństwo kolorów i ekstrawaganckie sposoby malowania. Specjaliści marki JOKO postanowili stworzyć lakiery do paznokci, które zadowolą eleganckie Polki. Powstała kolekcja Find Your Color, która z trendów czerpie najbardziej kobiece rozwiązania.

Eleganckie stylizacje paznokci w sezonie jesień-zima 2010/2011 są zdominowane przez naturalne beże, fiolety, i odcienie brązu. Styliści proponują również granat, odważną czerń oraz nieśmiertelną czerwień, która doskonale prezentuje się na paznokciach zarówno jako burgund, jak i w krwistym odcieniu. Najnowsza kolekcja lakierów JOKO Find Your Color zawiera 40 propozycji kolorystycznych, wśród których po raz pierwszy znalazły się całkowicie matowe kolory (103,104,105,106).

Lakiery Find Your Color zawierają polimery winylowe, które chronią paznokcie oraz zapewniają trwały efekt. Dzięki nim lakier nie odpryskuje i po kilku dniach zaledwie delikatnie ściera się z końcówek paznokci.





Wygoda - pędzelek typu one move.


Panoramiczny pędzelek typu one move umożliwia błyskawiczne pomalowanie całej płytki paznokcia za jednym pociągnięciem. Pędzelek jest elastyczny i dostosowuje się do kształtu paznokcia, dzięki czemu na powierzchni nie powstają żadne smugi. Czarny korek, który został zaprojektowany przez Włochów to nie tylko elegancki design, ale i wygoda, która pozwala na sprawną aplikację lakieru.

Dostępne kolory: ogniste czerwienie, czekoladowe brązy, fiolety oraz fuksje, odcienie różu, a także granat w wersji matowej i perłowej.
Cena: 12zł / 10ml
Dostępny w drogeriach.

Jak widać na pierwszym zdjęciu, opakowanie jest bardzo szerokie, ale mi to nie przeszkadza. Ba! Wręcz się podoba.


Jak widać, producent przykłada duże znaczenie do pędzelka, który można zobaczyć w dalszej części posta.


Wygrałam lakier w kolorze Sea Story. Jest to bardzo ładny, bardzo wyrazisty, niebieski kolor. A do tego - matowy! (nie do końca co wyjaśniam później)


Po otwarciu już nie jest tak kolorowo. Konsystencja lakieru jest baaardzo wodnista i aplikator nabiera za dużo lakieru. Trzeba chwilę poświęcić aby o boki wylotu buteleczki zdjąć nadmiar produktu. Jednak potem są już same plusy.


Pędzelek jest naprawdę szeroki! U mnie pokrywa swoją szerokością płytkę paznokcia. Aplikacja jest bardzo ułatwona. Kilka machów i lakier nałożony. Nie śmierdzi przy aplikacji. Lakier schnie szybko, po 10 min można robić już wszystko.


Wybaczcie, ale bardzo starałam się uchwycić ten mat i to było niestety najlepsze zdjęcie. Jak widać mimo wszystko, światło odbija się i tak i tak. Nie bez przyczyny. U mnie do pełnego pokrycia paznokcia były potrzebne 2 warstwy lakieru. To niestety zmniejszyło jego matowość. Zapomniałam zrobić zdjęcie 1 warstwy, ponieważ paznokcie malowałam 3 dni temu, a dzisiaj zrobiłam resztę fotek.
To nie koniec! Po trzech dniach, lakier zmienił się w zwykły, błyszczący lakier! Cały mat znikł! To naprawdę zdumiewające. :)
Co do trwałości spokojnie trzyma 3 dni bez top coatu, dopiero dzisiaj na końcówkach paznokci, są lekkie odpryski.

Bardzo podoba mi się efekt jaki daje na paznokciach, w dodatku to prawdziwy kameleon. Bardzo zaciekawił mnie inny matowy kolor: paradise coral, więc prędzej czy później się w niego zaopatrzę. Polacam!

A Wy używałyście może lakierów z tej serii? Co o nich myślicie? Koniecznie piszcie w komantarzach!

Rozdanie u Idalii

30 comments:

  1. sliczny kolorek ;***
    Zapraszam do mnie ;D
    http://stokrotqa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ah cuuudowny kolorek, napisz ile się trzymał:)

    ReplyDelete
  3. a nie, jest napisane, to już nic :D

    ReplyDelete
  4. Taki marynarski kolor, bardzo fajny ;)
    Nie miałam okazji wypróbować tej serii bo zawsze szkoda mi tych 12pln ;)
    Tag dla Ciebie- http://misz-maasz.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html :)

    ReplyDelete
  5. fajny koolor :D

    liczę na rewanż: www.hilda-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. http://dudoslawne.blogspot.com/ zapraszam + obsewuje ; *

    ReplyDelete
  7. Ładne kolory ma ta seria =]

    Ja siedzę w górach aktualnie i u mnie też wieje, pada. Dobrze, że chociaż śnieg nie spadł jak w Tatrach =]

    ReplyDelete
  8. Ok, to poszukam w Rossmannie u siebie:).
    Spytaj jakiejś kosmetyczki, ale najlepiej może poszperaj w necie i znajdź naprawdę dobrą, którą ludzie polecają albo popytaj znajomych.. bo to ważne. Kosmetyczka może Ci baaardzi pomóc, a może oszpecić. Spytaj jej co i jak, bo ja nie jestem pewna co w tej sytuacji.
    Blizny? Hm, nie, mnie ślady zostały, ale po trądziku, w takim jednym miejscu miałam duże nagromadzenie i mam plamę teraz.. ale baaardzo zbielała już, z czego się bardzo cieszę :). Wtapia się, widoczna z bliska tylko. A Aknemycin jest z antybiotykiem, więc na ropne i te bolące pomaga, Brevoxyl nie wiem jak działa sam.. ja ich nie używam zamiennie, ale obu naraz! Łączę w proporcji 1:1, trochętego i trochę tego, mieszam w dłoniach i na buźkę :). I tak co dwa dni. Jakiś czas temu wyglądało to tak, np:
    poniedziałek -> rano: mycie buzi, krem NO-SCAR; wieczorem: mycie buzi, tonik Benzacne, Aknemycin+Brevoxyl
    wtorek -> rano: mycie buzi, krem NO-SCAR; wieczorem: mycie buzi, tonik Benzacne, krem NO-SCAR
    w środę znów to samo co w pon. i tak na przemian :). Tylko teraz NO-SCAR mi się skończył i używam w jego miejsce przepięknie pachnącego kremu z zieloną herbatą przeciw świeceniu skóry, który powiem Ci, że działa.. nie jakoś szokująco dobrze, ale działa! :D
    Hmm, filtry, nie, nie słyszałam, Pani by mi powiedziała :). Na dzień kazała mi tylko stosować Excipial Pigmentcreme, bo ładnie przykrywa, a jest antybakteryjny i nie zatyka, chyba, że wolę "gołą" twarz :).
    A do tych dwóch maści w sumie moja twarz trochę przywykła, a przynajmniej POWINNA, bo używam ich z 5 miesięcy. Ale o dziwo, gdy czuję bolącą grudkę i posmaruję miejscowo Aknemycinem (tym z antybiotykiem) to parę razy posmaruję i pryszcz się nawet nie rozwija lub rozwija się, ale bardzo mało, więc mi nadal pomaga! :D

    Bardzo fajny lakier! Kocham wszelkie odcienie niebieskiego, a ostatnio pokochałam kolor koralowy:).
    A powiedz mi jeszcze Kochana- jakim aparatem cykasz fotki? Bo świetne Ci wychodzą! Mój jest już stary i często nie może złapać ostrości bez lampy, rozmazuje się.. Narazie nie mam kasy na nowy, ale jak tylko będę miała to chcę kupić:).

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam góry =] A swoja droga chyba się nie jasno wyraziłam =] Mieszkam w górach, ale niedługo na wyżyny się wybieram =]

    ReplyDelete
  10. No wiesz, to jest maść z antybiotykiem, ale nie jakiś mocny antybiotyk w 100%, bo tak to by wszędzie receptę wołali :). I hm, nie wysusza mi w ogóle.. Być może dlatego, że te kremy typu ten z zielonej herbaty czy NO-SCAR nawilżają mi buzię + używam jej co dwa dni, nie codziennie :). To też robi swoje.
    A ten z essence to co to jest, jak działa i ile kosztuje? Ja ostatnio wszystko przeliczam na pieniążki, bo mam dużo wydatków na psa i zero dla siebie :(. Ale to miiinie jak tylko Lunę zaszczepię po raz drugi i wysterylizuję.
    I czekam na Twoją opinię odnośnie pokrzywy! Ja piłam jakiś czas bratek, ale nie zauważyłam poprawy, może dlatego, że miałam mocny trądzik.. Ale nawet polubiłam to i chyba wrócę, teraz może mi pomóc, bo nie mam pryszczy, a na pewno nie zaszkodzi :). Tylko to też trzeba pić 2-3 miesiące żeby było coś widać, tak słyszałam od innych, którym pomaga.

    ReplyDelete
  11. A aparat świetny! Ja będę szukać jakiegoś Canona chyba, bo byłam ze swojego hiperzadowolona, w sumie nadal jestem, ale to już nie to, staruszek z niego.

    ReplyDelete
  12. A w której części Karkonoszy? Bo ja mieszkam między Szklarską Porębą a Karpaczem, to góry widzę z okien =]

    ReplyDelete
  13. Faktycznie to raczej wyżyny, niż góry, ale widoki też są dobre =] Ja mam praktycznie góry pod nosem, wystarczy, że z domu wyjdę =]

    Hm ja mam do Świdnicy, gdzież z 40 minut autem, ale teraz tamtędy nie jeżdżę, od razu na autostradę mykam na Wrocław jak już w tym kierunku się wybieram.

    ReplyDelete
  14. No to czekam na Twoją opinię, daj znać jak to wszystko u Ciebie działa :D.

    ReplyDelete
  15. Do Czech po kosmetyki? Kurcze na to nie wpadłam =] mam do Harachova 21 km z domu, nie tak dużo, tyle, że to małe miasteczko, jeden market, parę sklepów drogerii nie widziałam, ale może jednak jest =]

    ReplyDelete
  16. wygląd buteleczki aż zachęca do kupienia.
    a kolorek lakierku tym bardziej :)

    ReplyDelete
  17. Ale świetne, jestem ciekawa tego koralowego matu, muszę wypróbować na plażę :D

    ReplyDelete
  18. Nie przepadam za takim ciemnym niebieskim, ale niektóre kolorki są śliczne i chętnie bym się w kilka zaopatrzyła. :)
    Buziaki. :*

    ReplyDelete
  19. Podoba mis ię kolor i to bardzo ;)) lubię takie; ))

    ReplyDelete
  20. świetny pomysł na bloga!
    + zapraszam do Obserwacji ;-*

    ReplyDelete
  21. podoba mi się! bardzo fajny kolor :)

    ReplyDelete
  22. pędzelek wygodny, sephora ma taki w nowej kolekcji.
    u-majorki.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Hehehe dzięki ;** nooo aż się dziwie, ale zawsze jak wyciągam aparat to od arzu jest jakaś słodka/dzika/śmieszna mina <3 ;DDD i nie ma narzekania, że jestem śmaki taki czy owaki xDDD

    ReplyDelete
  24. Una canción dedicada copn toooodo mi amor:

    http://www.youtube.com/user/AnguisKokens?feature=mhee

    Es nuevo y mi estreno! Espero que os guste!

    ReplyDelete
  25. Udał im się pędzelek :) zauroczyły mnie kolory, niektóre widzę idealnie do mojego malowania paznokcia metodą wodną, które dziś testuję ;)

    ReplyDelete
  26. Ojj w końcu zobaczysz będzie Cie prosił, żebyś mu parę zdjęć zrobiła ;DDD

    ReplyDelete
  27. Mam lakier z tej serii. Bardzo mi się podobają te kolory. Jednak bardziej lubię inne lakiery JOKO niż tę serię. Nie podoba mi się konsystencja w tym lakierze, przez co źle mi się pokrywa płytkę paznokcia. A jeśli płytka jest pokryta mało efektownie to psuje to cały efekt. Kiedy się wysilam i uporam aby był pokaźny wtedy efekt matu daje niezły. Jednak kiedy pomalowałam płytkę nabłyszczaczem kolor jeszcze bardziej mi się spodobał :) Ale to chyba zależy od koloru.

    ReplyDelete