Wednesday, 20 July 2011

Błyszczykowo - recenzja Virtual Maxi Brilliant Lip Gloss nr 12.


Witajcie!
Czytając tego posta wiedzcie, że jestem daleeeko od domu. Zwiedzam góry, moje ukochane stare miasto w Świdnicy i czas mija mi powoli.

Kolejny post, tym razem kolorówki jest o błyszczyku, który wygrałam w rozdaniu u Kamili.

Obietnice producenta:
Delikatnie kryjący błyszczyk do ust, z efektem przestrzennego refleksu w brylantowej powłoce.
Pokrywa usta lśniącą warstwą, nadając im maksymalny połysk, powodując optyczne ich powiększenie.
Nawilża i pielęgnuje delikatną skórę ust dzięki formule zwierającej kompleks witamin i olejek jojoba.

Cena: ok 12zł / 9ml
Dostępny w drogeriach i sklepach internetowych.


Standardzik rozpoczęć czyli opakowanie. Jest bardzo zwykłe, takie typowo błyszczykowe. Napisy na opakowaniu się ścierają, co wg mnie jest minusem, bo za jakiś czas zapomnę skąd go mam i jak się nazywa.
Otwiera się bez problemu, podczas wyciągania aplikatora nic nie kapie (w przypadku błyszczyków z Bell miałam kilka razy pobrudzone ubranie).


Kolor błyszczyka jaki do mnie przywędrował, to nr 12. Większość blogerek, które go opisywały również mają ten odcień.


Aplikator jest genialny. To taka zwykła gąbeczka x2. Bardzo ułatwia to aplikację błyszczyku. Nabiera odpowiednią ilość produktu, nic się nie rozmazuje czy nie kapie.
Zapach jest znośny, ale mógłby być lepszy. Znika zaraz po aplikacji.


Kolor jak już wcześniej mówiłam ma nr 12. Jest to mleczny róż, z mikro drobinkami. Bardzo podobny do błyszczyka Milky Shake z Bell.


Efekt na ustach jest zniewalający! Daje taką piękną, mleczną taflę. Drobinki dają subtelny efekt rozświetlenia, ale nie błyszczą się nachalnie. Prawie ich nie widać, jednak podczas noszenia można je lekko czuć.
Jest bezsmakowy, a szkoda - bo gdyby nadać mu taki mlecznotruskawkowy smak i zapach, byłby genialny!
Trwałość to ok 1,5 godziny bez jedzenia i picia. Schodzi w miarę równo.
Jest niestety bardzo klejący i wystarczy lekki wiaterek, aby mieć włochate usta.
W żadnym wypadku nie nawilża i trochę podkreśla suche skórki na ustach.
Wydajność jest w miarę dobra.
Czy polecam? Nie powiem, przeczytajcie moją opinię, porównajcie z innymi i wtedy zastanówcie się nad zakupem. Ja osobiście bym go nie kupiła, bo nie lubię błyszczyków. Zdecydowanie wolę szminki. :)

A wy jakie macie zdanie na jego temat? Używałyście go? Czy jest lepszy od Milky Shake z Bell? Koniecznie napiszcie to w komentarzach!

Post ten dodany jest automatycznie! Na wszystkie komentarze odpowiem po powrocie!
Obiecane rozdanie zorganizuję kiedy ilość obserwatorów przekroczy 100 i oczywiście jak wrócę. 

18 comments:

  1. bardzo ładny, naturalny efekt;)

    ReplyDelete
  2. Śliczny, soczysty i daje wrażenie słodkich, niewinnych ust- już dołączam do listy zakupów!

    ReplyDelete
  3. A w której Świdnicy jesteś ? ;) Tej koło Wrocławia czy w lubuskim ?
    W błyszczyku nie podoba mi się aplikator, wolę pędzelki ;) Ale sam w sobie zdaje się być na prawdę fajny

    ReplyDelete
  4. Mam nadzieję, że fajnie spędziłaś czas w Świdnicy ;)

    ReplyDelete
  5. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA, MASZ ŚWIETNEGO BLOGA. POZDRAWIAM:)

    http://poznanianka.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    ReplyDelete
  6. Najładniejszy kolorek z tych 6 przedstawionych i na ustach też ładnie się prezentuje :)

    ReplyDelete
  7. Kolorek śliczny. :) Prawie nie widać tych drobinek. :) Podoba mi się!

    ReplyDelete
  8. O, mnie się bardzo podoba! Nieźle wygląda, choć błyszczyków rzadko używam:)

    ReplyDelete
  9. fajnie wyglada :) masz b.ladne usta ;)

    ReplyDelete
  10. Czekam na powrót w takim razie :)

    ReplyDelete
  11. Zostałaś nominowana http://zazamknietymioczami.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  12. jeśli jeszcze nie brałaś udziału w tym tagu to zapraszam: http://hellesalvo.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    ;)

    ReplyDelete
  13. Moim zdaniem na zdjeciu widac, ze jest bardzo slabej jakosci - osadza sie w zalamaniach..

    ReplyDelete
  14. Swietny ten błyszczyk ! Super blog :D
    Ja sama też prowadze bloga :) Może zechcesz wejść ? www.lauren-demi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. It's really a cool and useful piece of information. I'm happy that you shared this helpful information with us.
    Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.


    Review my site :: 24option

    ReplyDelete
  16. Hi, its good piece of writing about media print, we all know media is a wonderful source of data.



    Feel free to surf to my website - Binoa

    ReplyDelete
  17. I relish, cause I discovered just what I was taking a look for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day.

    Bye

    my web site ... 24option

    ReplyDelete
  18. At this time it looks like BlogEngine is the top blogging platform out there right
    now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?


    Review my page: binoa review

    ReplyDelete