Friday, 24 June 2011

Hean, High Definition Eyshadow - recenzji ciąg dalszy, czyli jak to wygląda na oku. :)


Cześć!
Z góry mówię, że jak coś zrobiłam nieudolnie to wybaczcie, ale nie jestem jeszcze w dziedzinie makijażu profesjonalistką. Starałam się, żeby jakoś to wyglądało. :)
Ogólnie do zrobienia takiej notki natchneła mnie Paula, której komentarz pod ostatnim postem stanowił dla mnie wyzwanie. Tu możecie zobaczyć jej bloga. :)


Jak już mówiłam, praca z tymi cieniami to czysta przyjemność, a więc zasiadłam sobie przed lusterkiem i zmalowałam takie oto cudo. :)
A jakich kosmetyków użyłam?
- baza pod cienie - Hean, Stay on eyeshadow base
- cienie do powiek - Hean, High Definition Eyeshadow (kolory: A,B,C)
- rozświetlacz - Manhattan, Magic Duo (niestety nigdzie nie mogę znaleść konkretnego numeru tych cieni)
- tusz do rzęs - Gosh Mascara, Amazing Length'n Build
- kredka do oczu - Pierre Rene, Eyeliner Waterproof
- korektor pod oczy - Eveline Cosmetics, Profesional Art Make Up



Mam nadzieję (wielką), że się spodoba. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze!

Rozdanie u vexgirl:


Klik

43 comments:

  1. ślicznie, delikatnie bardzo w moim guście :))

    ReplyDelete
  2. Mi się podoba<3 lubię tak delikatnie :)

    ReplyDelete
  3. Strasznie delikatnie:) Ładnie Ładnie tak na codzień jak najbardziej:

    ReplyDelete
  4. bo się podoba, jest subtelnie ; )

    ReplyDelete
  5. Delikatnie, tak super na codzień :D. Mnie się podoba, bardzo!
    Dziękuuuję;*.

    ReplyDelete
  6. Byłam się dzisiaj zapytać co bym mogła zrobić i babka do mnie, że mam ładne włosy, a mało dbam albo źle dbam i ogólnie teraz wychodzi, że mam dwie fryzury, bo od góry do szyi się nie kręcą tylko na końcach a potem z pod spodu wychodzą długie O.o
    Ładny makijaż ; *

    ReplyDelete
  7. Nie dziękuj, poprostu mi się podoba! :D Ja to jestem sierota jeśli chodzi o łączenie cieni, dlatego nie publikuję makijaży na oku, haha!

    ReplyDelete
  8. ogólnie nie lubie brązów, ciuchów w tym kolorze ani tym podobnych.. jednak brąz na powiece to jest too :)

    ReplyDelete
  9. no dziekuje bardzo ;*, pierwszego sa wyniki, a tez mialam małe problemy z ocenami, szczegolnie polski, który lubie, ale widocznie nauczycielka mnie nie. ale jakos dalam rade i bez tego polskiego. Zachownie zawsze podwyższam sobie zawodami sportowymi. ;)W przyszłym roku dasz rade ;D

    ReplyDelete
  10. Podoba mi się! :)

    zapraszam do mnie ;)

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. No przecież to wygląda masakrycznie, nienawidzę tego, ale niestety kręcone włosy wciąz jak rosną to im się tak robi dlatego wciąż trzeba zwiekszać cieniowanie :-)
    Podoba mi się, bo jest delikatny i pasuje praktycznie do wszystkiego ; *

    ReplyDelete
  12. Ogólnie dzisiaj jak byłam to poszłam do innego nie do tego co chodże i tu baba widac taka normalna i zakapowała i kilka rozwiązań podała. Więc myślę, że będzie dobrze :)

    ReplyDelete
  13. Ale masz długie rzęsiska ;) świetne!
    Makijaż rewelacja, moje kolory - delikatne. Ostatnio tylko w takich bym chodziła.

    ReplyDelete
  14. No i stanęłaś na wysokości zadania ;D.

    ReplyDelete
  15. ja również p.ręczną przec podst, gimnazjum bywalo słabo ze wzgledu na brak treningów, raz na jakis czas, ale zawody zawsze ;)

    ReplyDelete
  16. super wyglądają! :)
    bardzo mi się podobają te kolory, idealne do codziennego makijażu :)

    ReplyDelete
  17. Podoba się, oj, podoba :D. Najfajniej, że są to właśnie takie kolory, bo super wyglądają.

    ReplyDelete
  18. Ładny makijaż ;)
    Ja na codzień nie używam cieni, bo po prostu nie lubie. Narysuję sobie kreskę u góry, wytuszuje i oko gotowe ;D choć na imprezy to co innego ;)
    Zapraszam i obserwuje!

    ReplyDelete
  19. Bardzo ladnie na oku wyglądają:)

    ReplyDelete
  20. Moje kciuki zrobiły swoje (chociaż i bez nich dałabyś sobie doskonale radę)! :) Wyszło naprawdę bardzo fajnie. Lubię takie delikatne makijaże. :)
    ps. Piękne zdjęcia. :)

    ReplyDelete
  21. Piękny, delikatny makijaż :)!

    ReplyDelete
  22. polecam się na przyszłość :D

    ReplyDelete
  23. ładnie Ci wyszło :) fajny dzienniak do pracy czy na uczelnię.

    ReplyDelete
  24. hmm bardzo ladnie to wyglada naprawde ;)) dodtakowo amsz cudny kolor oczu ;))

    ReplyDelete
  25. tak? że za duże trochę niby rozmiar najmniejszy :D?

    ReplyDelete
  26. Za tę akcję miałam 8 zł, ale zwykle jest to 7,50 :)

    ReplyDelete
  27. To zależy :) ale zwykle są co tydzien, z tym, ze nic sie nie stanie, jak powiesz, ze w dany weekend nie mozesz- wtedy ktos inny pojdzie :) roznie, czasami mam kilka razy te same pod rzad, a czasami inne.

    ReplyDelete
  28. O Uguisu zapytaj Agę z http://agowepetitki.blogspot.com/ ona kupowała i rozsypywała to uguisu, które ja mam =]

    ReplyDelete
  29. czyli standardowo,co człowiek to opinia.. :)

    ReplyDelete
  30. Ładnie wygląda na oku;)
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. hej, informuję ! zostałaś otagowana na http://haserrea.blogspot.com ! ;)

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładnie, delikatnie, a brązy to moi ulubieńce :)

    ReplyDelete
  33. Kocham takie delikatne kolorki:) Śliczne oczko:)

    ReplyDelete
  34. Bardzo ładnie wyglądają te cienie na oku.

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://artbetis.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Te nowe cienie Heana High Definition świetnie prezentują się na powiekach. Super kolorki i poręczne, wygodne w użyciu paletki :)
    (Wercia)

    ReplyDelete
  36. śliczne dlugie rzęsy;*
    zapraszam do mnie ;*
    http://kasiulita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. uwielbiam brązy na powiece :) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Bardzo dziękuję za gratulacje ;)

    ReplyDelete