Monday, 13 June 2011

Babunia znowu z natarciu - recenzja szamponu i kompresu "Babuni" od Joanny + Współpraca z HEAN.


Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzjami babuniowych kosmetyków. Na początek chcę przypomnieć recenzję pierwszego produktu z tej serii: Serum na końcówki: KLIK!
Byłam i jestem dalej z niego zadowolona, więc postanowiłam wypróbować inne produkty z tej serii. Pierwszy pod nóż idzie Kompres Babuni z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu.

Obietnice producenta:
Z apteczki babuni:
Kompres nawilżająco - regenerujący

Unikalna receptura:
Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy formułę opartą na naturalnych składnikach pomocnych w rozwiązywaniu problemów z włosami i skórą głowy.

Siła natury:
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzony przepis na pielęgnację włosów suchych i zniszczonych :
Miód - działa silnie nawilżająco dzięki wysokiej zawartości cukrów, aminokwasów i witamin.
Mleko - cenne źródło protein mlecznych działających odżywczo, nawilżająco i ochronnie.

Efekt:
Kompres nawilżająco - regenerujący dzięki zawartości składników naturalnych zdecydowanie poprawia wygląd i kondycję włosów, działa silnie pielęgnująco i odżywczo. W rezultacie otrzymasz:
-Włosy intensywnie nawilżone i zregenerowane
-Znacznie bardziej błyszczące, miękkie i puszyste
-Łatwe do rozczesywania i układania


Cena: ok 7zł / 250g
Dostępny w drogeriach.


Może powiem tak - ta maseczka nie zastąpiła mi mojej ukochanej z Bivaxu - inaczej, jej żadna inna maseczka nie zastąpi. Ale przejdźmy do tej.
Jak widać, cena jest mała, opakowanie duże, czyli pod względem kieszeni test jest zdany. W środku znajduje się biały, lejący się kompres. Dla mnie konsystencja jest za żadka jak na taki kosmetyk.
Nakładam ją raz w tygodniu w formie bazy do maseczki o której pisałam tu: Klik. W takiej postaci, ładnie nawilża włosy, sprawia, że są miękkie i puszyste.
Włosy po użyciu się ładnie rozczesują.
Ma przepiękny zapach miodu i mleka - bardzo podobny jak w serum.
Podsumowując, dobry produkt jak na tę cenę, ale więcej go nie kupię - w składzie obecne są silikony, co dla mnie w masce jest niedopuszczalne. Pozatym, bez wzbogacania, zachowuje się jak zwykła odżywka, tylko o wiele trudniej spłukać ją z włosów.
Ogólnie polecam, ale nie wszystkim może podpasować.


Ten szampon kupiłam ze względu na bardzo ładny skład i ciekawość czy okaże się lepszy od Farmony (Recenzja tutaj: Klik)

Obietnice producenta:
Z apteczki babuni:
Szampon normalizujący.

Unikalna receptura:
Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy formułę opartą na naturalnych składnikach pomocnychw rozwiązywaniu problemów z włosami i skórą głowy.

Siła natury:
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzony przepis na pielęgancję włosów przetłuszczających się.
Drożdże piwne - bogate źródło witamin z grupy B i aminokwasów, wpływają regulująco na procesy zachodzące na skórze głowy.
Chmiel - wskazuje działanie przeciwłojotokowe i wzmacniające.

Efekt:
Szampon normalizujący dzięki zawartości składników naturalnych reguluje pracę gruczołów łojowych i ogranicza proces przetłuszczania się włosów. W rezultacie otrzymasz:
-Dokładnie i skutecznie oczyszczone włosy i skórę głowy.
-Włosy puszyste, lekkie i pełne życia.
-Milsze w dotyku i bardziej lśniące.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycereth-2 Cocoate, Cocamidopropylamine Oxide, Polyquaternium-7, Faex Extract, Humulus Lupulus Extract, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Allantoin, Citric Acid, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinnamal, DMDM Hydantoil, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone

Cena: ok 6zł / 300ml
Dostępny w drogeriach.


Ten produkt bardzo mnie zaskoczył. Jest to jeden z lepszych szmponów jakie używałam. Świetnie oczyszcza włosy, pięknie pachnie, mało kosztuje i przedewszystkim trzyma moje włosy w ryzach cały dzień.
Ja myję włosy codziennie, ponieważ na drugi dzień po umyciu są już tłuste - przekleństwo dojżewania u mnie niestety. Jednak kiedy używałam innych szmponów z silikonami, pod koniec dnia miałam już tłuste.
Nie wywołał u mnie łupiezu, ani swędzenia głowy.
Trochę plącze włosy, w końcu to szampon ziołowy - jednak wystarczy nałożyć odżywkę i po problemie.

Zmywa oleje z włosów przy dwóch myciach, gdzie przy drugim potrzebna jest niewielka ilość szamponu. Genialnie się pieni! Ja lubię jak szampon daje pianię ale nie jest jej ogrom.
Bardzo wydajny, zużyłam 2/3 butelki w miesiąc, a przy codziennym myciu to naprawdę niezły wynik.
Co do Farmony - to dalej mój szampon nr 1, ten jest na drugim miejscu. Oczywiście, jak każda dziewczyna lubię testować nowe rzeczy - więc w kolejce czeka szampon z Biedronki.
Polecam ten produkt, naprawdę jest dobry!

Na koniec chcę się pochwalić, że nawiązałam współpracę z firmą Hean.


Link do strony głównej: Klik!

Byłam bardzo ciekawa tych kosmetyków. Nie są one dostępne w województwie pomorskim. Jednak będę apelować do firmy, aby zostało to zmienione.

A oto kosmetyki które dostałam:


Spodziewajcie się recenzji w przyszłym tygodniu!

Na dzisiaj to wszystko. Jutro jadę z klasą na Hel. Oczywiście pewnie pogoda będzie brzydka, ale co tam. Klasę mam cudowną! Uwielbiam z nimi spędzać czas w szkole, po szkole. Wszystkim życzę takich przyjaciół i znajomych! Dobra lecę oglądać "Misia". Trzymajcie się! ;*

20 comments:

  1. Mam pytanie jak nawiązałaś tę współprace? ;) Sami do Ciebie napisali czy Ty napisałaś do nich ;D?

    ReplyDelete
  2. bardzo lubię kosmetyki z apteczki babuni :)

    ReplyDelete
  3. Jeszcze chyba nigdy w życiu w żadnej drogerii nie widziałam kosmetyków firmy Hean.
    Apeluj do nich! Choć nie mieszkam w woj. pomorskim

    ReplyDelete
  4. Cudowne wyróżnienie ;)
    Z każdą Twoją współpracą tak było? :>

    ReplyDelete
  5. Popieram masek z biovaxu nic nie zastąpi!!!A z hean miałam peelingi na ciała ale kolorówki nigdzie nie widziałam

    ReplyDelete
  6. Mam tę odżywkę z Apteczki babuni i jak na moje długie mieszane włosy sprawdza się dobrze. Nie przetłuszcza włosów, łatwo je rozczesać i ogólnie są ładniejsze =]

    ReplyDelete
  7. Ja Biovaxa nie używałam więc nie mam porównania, ale jest to jedna z odżywek ,która nie plącze mi włosów a to duży plus =]

    ReplyDelete
  8. Muszę się rozglądnąć w Naturze za tym szamponem, a co do kosmetyków Hean też ich u mnie nie ma, a szkoda ;/

    ReplyDelete
  9. uwielbiam babunięę! fajnie tutaj ;*

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też dostałam takie rzeczy od HEAN, ale inne odcienie ;). Super są te rzeczy, szczególnie róż.
    I ten szampon ciekawy!

    ReplyDelete
  11. wyglądają te rzeczy wszystkie przekonywującego ;)

    zapraszam do mnie:
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. sama chętnie bym wypróbowała heana :) jestem Twoją nową obserwatorką i będę tu wpadać :)

    ReplyDelete
  13. Jak za tę cenę to myślę, że warto kupić ;) zapach musi mieć piękny, szkoda, że przez monitor zapachu nie czuć :D :D

    ReplyDelete
  14. Apteczka babuni rządzi :) mieszkając jeszcze w Polsce, zawsze sięgałam po kosmetyki Joanny, teraz mam do nich utrudniony dostęp, ale na pewno wrócę do nich nie raz.

    ReplyDelete
  15. dlatego czekam na przeceny tych koszulek :) przez długi czas kupowałam koszulki w H&M - ostatnie kupiłam 2 msce temu chyba i po 3-4 praniach tracą już fason ;/ dla mnie też biała koszulka jest podstawą, dlatego chcę żeby slużyła mi jak najdłużej

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę współpracy, róż wygląda przepięknie *_*. Mi ten kompres też średnio przypadł do gustu, Biovax bije go na głowę i tego nie da się ukryć:P

    Dziękuję za komentarz! Toż Ty Chudzinko nie masz czego odcellulitowywać :D

    ReplyDelete
  17. Niby tak, ale osoby hmm bardziej obdarzone ciałkiem (:P) mają z tym z reguły większy problem. Anyway, bardzo dobrze, że dbasz o to już teraz a nie wtedy, kiedy będzie za późno.
    Oby i u mnie były efekty...
    Buziaki:*

    ReplyDelete
  18. Jeju to polepszyłaś mi humor że te produkty działają miałaś akuratą tą slim co ja mam teraz?, bo ja miałam taka zieloną ostatnio na rozstępy też z firmy slim, i była ok, ale chciałaś coś nowego wypróbować :-)

    ReplyDelete
  19. No ja ogólnie używam dwa razy dziennie już od dzisiaj hehe a tak to też planuję jak będę biegać i jeździć na rowerze :-) a powiedz mi np jak idę na rower czy coś z wysiłku. To mam posmarować przed tym pójściem czy wystarczy np rano i po południu pójde na rower i będzie ok? :-)

    ReplyDelete