Saturday, 7 May 2011

Tag: Sunshine Award ;d;d;d;d

Wchodzę sobie dzisiaj na maila i patrzę, że przemiła Charmain  i Ada otagowały mnie na swoim blogu. Nawet nie wiedziałam, że taka zabawa panuje na blogspocie. Bardzo dziękuję. ;*

Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

A oto dziewczyny które otagowałam.

obojetniejaka

Karolina

Katarzyynka

pugsilove

Paula

a.

Kasiek

kleopatre

MARTA



A teraz czas wymienić 10 rzeczy które mnie uszczęśliwiają,
Kiedy moja rodzina i przyjaciele są szczęsliwi.
Kiedy spotykam się z moim chłopakiem.
Piłka ręczna to moja miłość i jak gram z moimi kochanymi dziewczynami dostaję skrzydeł.
Czasami przypominają mi się kadry, mistrzostwa polski i inne zawody - wtedy rozpiera mnie wewnętrzna radość i dostaję energii na cały dzien.
Wchodzę na bloga i widzę komentarze, nowych obserwujących!
Jak dostanę dobrą ocenę ;)
Kiedy zaczynają się wakacje.
Jestem szczęśliwa kiedy się porządnie zmęczę np biegając - uwielbiam sport, pot, krew, rywalizację.
Kiedy zjem śledzie w śmietanie.
Kiedy inni są szczęsliwi tak jak ja.

I WSZYSTKIM ŻYCZE SZCZĘŚCIA!



6 comments:

  1. Uszczęśliwia nas wiele takich samych rzeczy xd

    ReplyDelete
  2. dziękuję bardzo! :)
    ja już się dwa razy bawiłam w to na swoim blogu, więc mam nadzieję, że się nie pogniewasz jeśli nie będę się powtarzać ;)

    ReplyDelete
  3. dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)

    ReplyDelete