Wednesday, 18 May 2011

Recenzje: Kremu do rąk BeBeauty i peelingu enzymatycznego Perfecty + małe zakupy.

Cześć dziewczyny!
Długo mnie nie było, koniec roku się zbliża i mam masę nauki. Ale do rzeczy.

Na początek recenzje. ;D

Perfecta, Oczyszczanie, Peeling Enzymatyczny z minerałami morskimi i enzymem z papai.


Obietnice producenta:
Delikatny peeling z enzymem proteolitycznym pozyskiwanym z papai polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery bardzo suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i pękających naczynek. Wyjątkowo łagodnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry i niweluje niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin E-C-F, a także łagodzący i nawilżający aloes.

ZWIĘKSZA SKUTECZNOŚĆ KREMÓW I MASECZEK.

Skład:
Aqua, Hydrogenated Poly-1-Decene, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Glycerin, Sodium Chloride, Papain, Sodium Carbomer, Dimethicone, Xantan Gum, Aloe Barbadensis, Carthamus Tinctorius, Prunus Amygdalus Dulcis, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Sea Salt, Allantoin, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol

Sposób użycia:
Nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy na noc, ak zwykły krem. Rano umyć twarz i zastosować dowolny krem. Stosować 2-3 razy w tygodniu

Cena: 2,50zł / 10ml ; ok 12zł / 60ml
Dostępny w większości sklepów kosmetycznych.

Więc może zacznę od tego jak moja skóra reaguje ogólnie na peelingi. Mam cerę mieszaną, wyskakują mi pryszcze, wągry i mam skłonność do pękania naczynek. Pielęgnacja mojej twarzy musi być więc delikatna. Na początku używałam peelingu gruboziarnistego z St.Ives - wersja przeciwtrądzikowa. Jednak jak zauważyłam pewnego dnia jak mi to masakruje cerę, rozsiewa bakterie postanowiłam zamienić rodzaj peelingu na enzymatyczny. Nie żałuję tej decyzji. Rumień ustępuje, mam coraz mniej pryszczy i wągry powoli znikają. Peeling ładnie oczyszcza, wygładza i odświeża - spełnia u mnie w 100% obietnice producenta.
Nie mam już problemu z suchymi skórkami!Konsystencja jest kremowa, samo nakładanie odbywa tak jakbyśmy nakładały krem. Szybko się wchłania. Rano wystarczy umyć twarz. Zapach jest hmmm specyficzny, dla mnie taki smierdziuch, ale się szybko ulatnia. Ja kupuję wersję w saszetce, wystarcza mi ona na ok 6 użyć więc wydajność jest ogromna! Używam tak jak zaleca producent, 2 razy w tygodniu na noc. Co do parabenów w składzie - po przeczytaniu tego artykułu już się ich nie boję ->Klik. Czy polecam? Napewno apeluję do wszystkich dziewczyn które mają podobną cerę do mojej aby zrezygnowały z inwazyjnych peelingów.


BeBeauty, Hands Expertiv, Odżywczy krem do rąk.


Obietnice producenta:
Krem do codziennej pielęgnacji bardzo suchej i szorstkiej skóry rąk. Jego formuła łączy działanie Witamina A i E z gliceryną, przynosząc natychmiastowe ukojenie przesuszonym dłoniom, odżywiając je i nadając im wyjątkową delikatność, jędrność i elastyczność. Subtelny zapach daje długotrwałe uczucie świeżości, lekka konsystencja sprawia, że łatwo się rozprowadza na skórze nie pozostawiając tłustego filmu.

Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Mineral Oil, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Panthenol, Combopogon Schoenanthus Oli, Phenoxyethanol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Magensium Sulfate, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, DMDM Hydantoin, Petrolatum, Polyacrylic Acid, Ceteareth-20, Retinyl Palmitate, Parfum, Methylparaben, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Ethylparaben, Limonene, Citral, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.

Cena: ok 6zł (nie pamiętam) / 125ml
Dostępny w Biedronkach.

Powiem wam dziewczyny tak, ot co zwykły krem do rąk. Szybko się wchłania, wydajny, wygładza dłonie, nawilża. Konsystencja jest przyjemna:


Jedyne co mi się w nim nie podoba to zapach. Syntetyczna cytrynka jak dla mnie. Cena również na +.
Bywały lepsze i tańsze :)

I zakupki :)

Cena: ok 6 zł
Cena: ok 4 zł
Próbki
Pełnowymiarowe opakowanie w próbkach :)

Używałyście kiedyś tych kosmetyków które Wam dzisiaj pokazałam? Jakie macie o nich zdanie?  Może polecacie coś innego? Czekam na Wasze komentarze!

Edit: Mama wróciła z pracy i dostała takie oto kosmetyki: ;D




Już nie mogę się doczekać, kiedy użyję tych dwóch cudeniek! Spodziewajcie się recenzji za jakiś czas!

24 comments:

  1. Też używałam kremu do rąk z BeBeauty, tylko że wersji w różowym opakowaniu. Nawet fajny ;) i ma ładny, owocowy zapach. Często mam suche dłonie, ale na szczęście lubię kremy do rąk :D

    ReplyDelete
  2. kupiłaś te wszystkie próbki ? :D
    zakupy bardzo fajne ;) i recenzje przydatne ;)

    ReplyDelete
  3. Ooo a skąd masz te próbki??
    Z biedronkowych kremów do rąk kupiłam ostatnio serum do rąk i jestem mega zadowolona innych kremów do rąk z tej firmy nie miałam więc nie mam porównania.Ale te serum jak dla mnie super!!!
    Lubię kosmetyki chłodzące, z miętą, mentolem więc wszelkie rozgrzewające są nie dla mnie.
    Peling enzymatyczny do twarzy jest dla mnie za słaby lepiej sprawdza się klasyczny.
    Z perfecty miałam chłodzący wyszczuplający brzucho, uda i pośladki i byłam z niego zadowolona bo naprawdę chłodził i jakieś tam efekty wyszczuplająco ujędrniające widziałam szczególnie na brzuchu.

    ReplyDelete
  4. ile ja tu widzę próbek, aż mi oczy si świecą(pewnie masz je od mamy z pracy)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Nominowałam Cie do zabawy, wiecej u mnie na blogu :*

    ReplyDelete
  6. Muszę spróbować tego peelingu ;).

    ReplyDelete
  7. Dziękuję (z opóźnieniem co prawda) za wyróżnienie i tag sunshine award:*! Odpowiem niebawem, jak się uporam ze wszystkim, uf :))
    I tak przy okazji pytanie do poprzedniej notki - lakier pękający z Essence kupiłaś w Naturze?:)

    ReplyDelete
  8. Ja teraz kupiłam sobie krem wyszczuplający z biedronki.Produkuje go pharma CF która produkuje np serię cztery pory roku. Ciekawa jestem jak się spisze.

    ReplyDelete
  9. Awhhh jutro lecę do Natury! Modlę się tylko, żeby mi go nie wykupili:D Na jakim lakierze taki pękacz polecasz?
    U mnie to się jeszcze nie zaczął ten najgorszy miesiąc przed sesją, już się boję tego... studiowanie jednak nie jest takie fajne jak mówią;) Trzymam kciuki, żeby w szkole wszystko dobrze się układało. Uśmiech:)

    ReplyDelete
  10. Matura to bzdura, poważnie:) Nie przejmuj się tym na zapas, tylko przyłożyć się wystarczy do tego, co chcesz zdawać. Fizyka i matematyka, ładnie, ścisły umysł:)
    Na studiach są też niestety przedmioty 'zapychacze', które nie mają nic wspólnego z kierunkiem:C Ja studiuję biotechnologię i szlag mnie trafia jak muszę marnować czas na wykładzie z socjologii albo ekonomii :P Masakra jakaś.
    Dziękuję<3!

    ReplyDelete
  11. Zainteresował mnie ten peeling enzymatyczny.Muszę przetestować

    Ps.Bardzo podoba mi się Twój blog.Świetnej jakości zdjęcia!

    ReplyDelete
  12. no niestety mi nie podpasował ;D ja lubię porządne szorowanie może to dlatego :D

    ReplyDelete
  13. Mnie niestety firma Joanna jakoś nie przekonała do siebie najpierw szampon oczywiście nie ten który Ty go masz tylko taki ze złotą nakrędką okazał się BUBLEM! potem jedwab;/ jedynie kompres im wyszedł:) a czekam z niecierpliwością na recenzje:)

    ReplyDelete
  14. Zostałaś otagowana :)

    http://kosmetyczny-kuferek-burn.blogspot.com/2011/05/moje-top-10-tag.html

    ReplyDelete
  15. Kochana bardzo mi się u Ciebie podoba. Tylkomogłabys zmniejszyć fotki bo strasznie się ciężko czyta:(

    ReplyDelete
  16. cudowny blog ♥♥

    zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ja używałam tego peelingu i mnie nie zachwycił :) ale ja mam odwrotnie - u mnie rezultaty przynoszą gruboziarniste peelingu, po enzymatycznych nie widzę żadnych rezultatów

    ReplyDelete
  18. Mam odżywkę z Joanny, polecam :)

    Tag dla Ciebie ;)
    http://misz-maasz.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    ReplyDelete
  19. Zostałaś otagowana ;) http://hellesalvo.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    ReplyDelete
  20. U mnie do wygrania STYLOWE BUTKI,
    http://misscferreira.blogspot.com/
    zapraszam :)

    ReplyDelete
  21. gdzie najczsciej mozna dostac produkty od Bell ? :)

    ReplyDelete
  22. Czesc Natalia.Rozważę poważnie twoją propozycję o umieszczeniu piłki ręcznej na moim blogu-Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do grona obserwatorów:-)

    ReplyDelete