Thursday, 5 May 2011

Recenzja: Na fali Biedronkowych zakupów, czyli recenzja peelingu do stóp BeBeauty + mini "zakupy".


Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj chcę się podzielić z Wami opinią na temat Peelingu do stóp z Biedronki. Kupiłam go na fali, jaka wybuchła na blogach innych dziewczyn, że kosmetyki z biedronki są genialne. No i ja, musiałam coś kupić.

Obietnice producenta:
Wygładzający peeling do stóp o kremowej konsystencji i zapachu owoców cytrusowch skutecznie regeneruje i odżywia szorstką, suchą i popękaną skórę stóp. Zawarty w peelingu naturalny pumeks złuszcza zrogowaciały, twardy naskórek przygotowując stopy do przyjęcia pozostałych preparatów z linii BeBeauty Foot Expertiv.

Jak działa?
-Naturalny pumeks posiada silne właściwości ścierające, usuwa stwardniałą i szorstką skórę stóp.
-Witaminy A i E regenerują, odżywiają i zapobiegają rogowaceniu skóry.
-Masło Shea przywraca elastyczność, nawilża.
-Allantoina VC nawilża, reguluje procesy złuszczania naskórka, łagodzi podrażnienia.
-Wosk pszczeli i gliceryna działają natłuszczająco i ochronnie, zmiękczają i nawilżają.

Skład:

Aqua, Pumice, Parrafinum Liquidum, Glycerin, Parrafin, Glyceryl Stearate (and) PEG-100 Stearate, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Dimethicone, Aqua (and) Alcohol denat. (and) Passiflora Quadrangularis Fruit Extract (and) Ananas Sativus (pineapple) Fruit Extract (and) Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Lanolin Alcohol, Salicylic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Allantoin Ascorbate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba, Sodium Citrate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Xantan Gum, Parfum, Limonene, Citral, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol.

Cena: 2,45zł / 75ml
Dostępny w Biedronce.


Peeling działa świtnie, ale nigdy więcej go nie kupię ze względu na skład i zapach - który wg mnie nieźle czadzi syntetyczną cytrynką. Ale skupmy się na działaniu. Ładnie wygładza stopy, po użyciu są miękkie i gładkie, jednak nie radzi sobie z większymi zgrubieniami. Więc i tak przed użyciem tego peelingu, szoruję stopy pumeksem. Konsystencja tego kosmetyku to właśnie zmielony pumeks wymieszany z gęstym kremem, mi osobiście odpowiada.


Jest wydajny, wystarczy niewielka ilość aby ładnie wygładzić stopy. Cena również na plus, bo 2,50 to naprawdę niewiele. Jednak tak jak mówię, skład mi się nie podoba, bo mimo ładnych akcentów reszta jest samą chemią i daje tylko złudzenie odżywienia. Jeżeli komuś to nie przeszkadza to polecam. :)

A teraz czas na mini "zakupy". Plusem tego, że mama pracuje w sklepie kosmetycznym jest to, że często jak zostanie coś z gratisów, można je potem wziąć do domu. :)

Wszycy mają szary lakier do paznokci mam i ja. :) Kupiony w promocji za 3,99 w Drogerii Aster.




Gratis


Gratis


Gratis
Cena: ok 3 zł
Mam nadzieję, ża "haul" sie podoba.

A teraz pytania: Co sądzicie o tym peelingu z Biedry? Używałyście kiedyś czy może używacie? Dzielcie się swoimi opiniami! Zachęcam do komentowania!
Recenzja kredki z Vipery się opóżni, musiałam spiłowac paznokcie i jak odrosną trochę to odrazu o niej conieco naskrobię.

Dziękuję za wszystkie komentarze! ;*

11 comments:

  1. ładny kolor ma ten lakier :))
    a Vipera może się jeszcze "rozkręci" ;)

    ReplyDelete
  2. mam ten lakier ;)
    swietne zakupy ;)

    ReplyDelete
  3. mnie by sie przydał taki peeling! bede musiała obaczic w Biedrze. Ale Ci fajnie, że mama pracuje w sklepie :)

    ReplyDelete
  4. ja mam niestety takie paznokcie ze nawet china glaze trzyma mi sie 1 dzien ;(

    ReplyDelete
  5. oj to zazdroszcze ;o mi sie po prostu rozdwajaly nawet przy myciu wlosow przez co lakier sie nie trzymal, teraz mam zelowe ;)

    ReplyDelete
  6. używałam tego peelingu i jak dla mnie za słabo ściera, miewam mocniejsze peelingi do twarzy, więc ten jakby się nie sprawdził (lubię za to kremy do stóp z biedrony) :) poza tym mam ten lakier wibo i go po prostu uwielbiam! jeden z najbardziej uniwersalnych i eleganckich kolorów w mojej kosmetyczce :)

    ReplyDelete
  7. moja cieniami się maluje bardzo bardzo rzadko :) ale jeśli twoja mama używa to pomysł będzie super ;D

    ja bym swoją zabrała do Inglota żeby sama sobie wybrała te 3 cienie a później na jakieś lody :) i prezent ekstra moim zdaniem :)

    ReplyDelete
  8. Sunshine tag dla Ciebie na moim blogu :)
    http://misz-maasz.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    ReplyDelete
  9. I love the silver nailplish colour, it is so gorgeous! You have great beauty products on your blog. Check out my blog for fashion photography :)

    http://escapingthewindow.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. mam ten peeling, podoba mi się. :)

    ReplyDelete