Monday, 2 May 2011

Recenzja: Farmona, Radical, Szampon wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających


Witajcie moje kochane czytelniczki!
Dzisiad dodaję obiecaną recenzję szamponu wzmacniającego Farmony. Kupiłam go, będąc zadowolona z mgiełki (KLIK!) z tej samej serii. Wypadały mi włosy i porzebowałam delikanej pielęgnacji włosów, aby ich dodakowo nie niszczyć inwazyjnymi szamponami. I powiem Wam, że nie żałuję tej decyzji, bo sprawdził się świenie.

Obietnice producenta:
Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mycia włosów zniszczonych w wypadających. Specjalnie opracowana receptura - naturalny eksrakt ze skrzypu polnego, prowiamina B5, linulina z cykorii - wyraźnie wzmacnia włosy oraz hamuje ich wypadanie. Dzięki regularnemu stosowaniu szamponu Radical włosy stają się sprężyste i mocniejsze oraz aksamitnie gładkie i lśniące, dobrze się rozczesują i lepiej układają.

Testowany dermatologicznie.
Nie testowany na zwierzętach.
Eko-Produkt.


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Polyquaternium 7, Equisetum Arvense, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Inulin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Lactic-Acid, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal

Cena: ok 7 zł / 300 ml
Dostepny w większości drogerii, aptekach, sklepach zielarskich.


Jak już mówiłam, jest to bardzo delikatny szampon. Nie podrażnił mi skóry głowy i nie spowodował łupieżu - ale wiadomo każdy reaguje inaczej. Zapach ziołowy, podobny do tego z mgiełki. Konsystencja tego produktu jest rzadka, wg mnie trochę za bardzo i przy nabieraniu trzeba uważać aby nie wylać go za dużo. Właściwości myjące są naprawdę rewelacyjne, jak na tak delikany szampon, jednak do zmycia oleji np. rycynowego się nie nadaje, bo trzeba by było myć głowę 4 razy. Wydajny - myłam nim głowę codziennie przez miesiąc, to dobry wynik jak na taką konsystencję. Pieni się bardzo delikatnie - i tu uwaga! Osoby które lubią energicznie myć włosy mogą sobie zrobić krzywdę. Trzeba to robić delikatnie, wmasować szampon najpierw na skalpie, a później na długości włosów. Szampon trochę plącze włosy więc konieczne jest użycie odżywki. Cena jak najbardziej na plus. W duecie z mgiełką spełnia obietnice producenta, tylko jeden fakt - plącze włosy - się nie zgadza.

A Wy używałyście tego szamponu? Może znacie jakieś inne tego rodzaju specyfiki? Piszcie w komentarzach!

PS: Już niedługo spodziewajcie się recenzji pudru z Vipery. :)

7 comments:

  1. miałam kiedyś ale nie polubiłam przez to plątanie włosów..

    ReplyDelete
  2. nawet nie wiesz jak bardzo przydatny był Twój komentarz o SLS/SLES

    napisalam juz notke prostującą :)

    ReplyDelete
  3. w Rossmannie koszt ok. 16 zł :)

    ReplyDelete
  4. Dziś kupiłam ten szampon, mam nadzieję że wzmocni te moje biedne włosy...

    ReplyDelete
  5. no ja własnie dzis kupiłam i dopiero szukam recenzji... chyba powinnam robić na odwrót;)

    ReplyDelete
  6. This ρoѕt gives clear iԁea
    in favor of the new viewers of blоgging, that in fact how tο ԁo blogging.



    Мy pаgе :: kredyt dla zadłużonych

    ReplyDelete
  7. of coursе like уour webѕіte but yοu have to test thе spelling on sevеral of yоur poѕts.
    A numbеr of them are rifе with spellіng issues
    and I tο finԁ it veгy troublesomе tο inform the truth however Ӏ'll surely come back again.

    Also visit my page ... narzuty

    ReplyDelete