Sunday, 8 May 2011

Post o tym jak babunia odmieniła moje włosy :)


Cześć dziewczyny, dzisiaj chcę się z Wami podzielić swoją opinią na temat serum na końcówki Joanny z serii "Z apteczki babunii". Kupiony dzięki namiętnemu czytaniu forum na wizazu o kosmetykach Joanny. Jestem z niego bardzo zadowolona, bo jest to pierwszy kosmetyk który ujarzmił moje końcówki.

Obietnice producenta:
Z APTECZKI BABUNI
Serum wygładzająco - regenerujące do końcówek włosów.

Unikalna receptura:
Czerpiąc z tradycji medycyny ludowej opracowaliśmy formułę opartą na naturalnych składnikach pomocnych w rozwiązywaniu problemów z włosami i skórą głowy.

Siła natury:
Skożystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń - poznaj sprawdzony przepis pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych:
Miód - działa silnie nawilżająco dzięki wysokiej zawartości cukrów, aminokwasów i witamin.
Mleko - cenne źródło protein mlecznych działąjących odżywczo, nawilżająco i ochronnie.

Efekt:
Serum wygładzająco - regenerujące dzięki zawartości składników naturalnych i pielęgnujących wyjątkowo skutecznie wygładza zniszczone końcówki włosów. W rezultacie otrzymasz:
-Zregenerowane i mocniejsze końcówki włosów
-Włosy bardziej lśniące i miłe w dotyku
-Gładsze, o zdrowym wyglądzie


Sposób użycia:
Serum wmasować w końcówki wilgotnych lub suchych włosów. Nie spłukiwać. Można również stosować do wygładzenia większych partii fryzury.

Skład:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Dimethiconol, Polyquaternium-37, Phenyl Trimethicone, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Polyquaternium-10, PPG-1 Trideceth-6, Mel Extract, Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Hydroxyethylcellulose,Triethanolamine, Disodium EDTA, Parfum, Coumarin, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Cena: ok 6zł / 50ml
Dostępny w większości drogerii.


Zacznę może od opakowania. Jest to zwykła tubka która mieści w sobie 50ml produktu. To bardzo dużo, bo dla mnie kosmetyk jest bardzo wydajny - mam go od lutego, a ubyła mi dopiero połowa opakowania.



Konsystencja jest jak w odżywce do włosów, ni to płynne ni gęste - mi odpowiada, bo łatwo się rozprowadza. Trzeba tylko uważać aby nie wycisnąć za dużo produktu. Zapach ma przepiękny - tak jak wszystkie kosmetyki z serii z miodem i mlekiem.
Działanie - najistotniejsza część recenzji - na moich włosach spełnia w 100% obietnice producenta! Nie mam juz problemu z rozdwojonymi końcówkami. Dużo napewno zrobiły silikony w składzie, jednak nie przejmuję się nimi, ponieważ używam tego serum tylko na końcówki, które regularnie podcinam. Warto też dodać, że produkt nie obciąża włosów i nie wydają się one tłuste. Co do wygładzenia, u mnie zalezy od tego jak układam włosy: kiedy je ugniote tworzą mi się piękne fale, a kiedy prostuję włosy to końcówki są ładnie wygładzone więc na mnie działa w dwie strony. Cena to również ogromny plus! Jeżeli ktoś zaczyna przygodę z takim kosmetykiem smiało mogę polecić.

A wy używałyście tego serum? Co o nim myślicie? Może znacie równie dobre, innej firmy? Czekam na Wasze komentarze! ;D

17 comments:

  1. Dyiekuje, bardzo mi milo:)

    ReplyDelete
  2. nie używałam :D używam jedwabiu na końcówki :)

    dziękuję za wyróżnienie ;)

    ReplyDelete
  3. wszystkie odżywki/ maski z apteczki babuni są dobre ;) i tanie ;)

    ReplyDelete
  4. Musiałabym go wypróbować, bo moje końcówki to jakaś porażka ;)
    Mam pytanie obciąża włosy, czy nakładałaś go tylko an same końcówki? ; >

    ReplyDelete
  5. coś dla mnie! ale dziwne, bo nigdy tego nie widziałam w żadnej drogerii hmmm. moze nie patrzyłam? :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo przydatna recenzja :).

    ReplyDelete
  7. Ja używam tylko okazyjnie- imprezy rodzinne, ze znajomymi, na codzień nie :). Chciałam wypróbować Synergen, ponieważ słyszałam wieeele przychylnych opini (tani a dobry), ale nawet najjaśniejszy odcień okazał się dla mnie zbyt ciemny, już na pierwszy rzut oka.. szkoda :).

    ReplyDelete
  8. Właśnie nie używałam.. Poszłam do Rossmanna i najpierw szukałam go przez 10 minut (był w innym miejscu niż wszystkie pudry), a potem szukałam najjaśniejszego odcienia.. Znalazłam i był jakiś ciemny i właśnie wtedy kupiłam ten z miss sporty. Skoro mówisz, że się wpasowuje, to następnym razem spróbuję :D. Ale jak skończę ten co mam (ambitny plan: oszczędzanie, hehe!), a to nie będzie zbyt szybko zważając na to, że używam pudru tylko okazyjnie :).

    ReplyDelete
  9. No mi chyba podobnie :p. Tym bardziej, że na lato odrzucam jakiekolwiek fluidy, pudry, buźka się opala :). Nie no, zainwestuję i przetestuję na jesień, tani jest to wypróbuję ^^.

    ReplyDelete
  10. Otagowałam Cię ;> http://adapisze.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

    ReplyDelete
  11. Dzieki, dla mnie to serum bylo swietne!

    ReplyDelete
  12. Ciekawy blog
    zapraszam do mnie www.pinkovo.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. nie używam regularnie więc i efektów nie widzę :D

    ReplyDelete
  14. Kochana ja mam z tej serii kompres i powiem tak jakiś tam efekt jest jednak cudów nie oczekiwalam za taką ceną mój kosztował ok 8zł.Jednak mam zamiar jeszcze raz go potestować i wystawić pełną recenzję.

    ReplyDelete
  15. dzięki za recenzję przyda mi się takie serum =]

    ReplyDelete