Wednesday, 11 May 2011

Pierwsze zakupy majowe i garść wiadomości :)

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj mam dla Was przede wszystkim kilka informacji :)

Na początek chcę ogłosić, że w Biedronce można dostać kosmetycznego zawrotu głowy. Są w niej dostępne kosmetyki Max Factora za połowę ceny! Tutaj link do gazetki: Klik
W Tally Wejil jest ogromna promocja na ubrania. Nie dość, że ciuchy są za 10, 20 30 zł to jeszcze kiedy kupi się 3 rzeczy, płaci się za dwie. W promocji jest cały asortyment :)

A teraz rzeczy które upolowałam w ostatnich dniach:

Cena: ok 8 zł
Cena ok 8 zł
Cena: 20 zł
Cena: 20 zł
Cena: 12 zł

Jak weszłam do sklepu była szczęśliwa jak gwizdek. Kocham polowanie na okazje. Co do kosmetyków, które można kupić w Biedronce, do mojego koszyka napewno trafi podkład Smoth Effect i ten kuferek kosmetyków.

Podobają Wam się moje zakupy? Co ostatnio upolowałyscie?

15 comments:

  1. Szkoda, że u mnie nie ma Tally Wejil.. A po Biedronce się rozejrzę, jasna sprawa :D.
    Ładny top!

    ReplyDelete
  2. Pomadki super, kiedyś będą moje ;)
    Z Biedronki chciałam masła do ciała (bardzo zachwalane), ale popołudniu już nie mieli, muszę przejść się do innej.
    A ostatnio poluję na biżu w zawrotnej cenie 5zł :D

    ReplyDelete
  3. ja niestety ostatnimi czasy omijam sklepy , nawet wiecej nie mam weny :) a kosmetyczne to zawsze mam jakies swoje ulubione , ktorych raczej sie trzymam bo wiele razy jak komibinowalam to sie zawidodla :0

    Te pomadki maja bardzo fajne kolory :)

    ReplyDelete
  4. jestem przeklęta! najlepsze promocje sa kiedy nie mam pieniędzy! w dodatku wszyscy chwalą się haulami! chyba wyłączę komputer ;)

    ReplyDelete
  5. wszystko mi się podoba :D
    i jeszcze te promocje :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. heh, ja już mam swoje mężczyznę i uwierz oni nie zwracają uwagi na włosy czy też inne dorobiazgi ;)

    ReplyDelete
  7. no wiadomo, kazdy jest inny ;) moj lubi blond, a

    ReplyDelete
  8. Hej fajny blog.Fajne buty.
    zapraszam do mnie www.buu-diy-buu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. super trampki! mam abrdzo podobne ;D
    Hm, dodajemy się do obserwowanych? Masz bardzo fajnego bloga.
    Zapraszam do mnie. marlenabaraniecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nie moge u siebie znalesc czarnego pekacza:( jest tylko bialy :(:(

    ReplyDelete
  11. http://www.hannnahann.blogspot.com/

    zapraszam:)) miło tu u Ciebie:)

    ReplyDelete
  12. Świetne ciuszki, i piękny kolor lakieru :-)

    ReplyDelete
  13. pomadki przepiękne, niestety, w moim mieście półki essence wiecznie puste.
    pozdrawiam ;)

    ReplyDelete