Sunday, 17 April 2011

Zakupy kwietniowe

Cześć dziewczyny!
Nigdy tego nie robiłam na łamach mojego bloga, ale chyba zacznę. Otóż pokażę Wam dzisiaj co zakupiłam w przeciągu 17 dni kwietnia. :)

Cena: ok 45 zł
Butki te kupiłam na Allegro. Męczyły mnie już od jakiegoś czasu i mama oiecała mi, że je kupi. Są wygodne, pasują do większości ubrań. Jestem z nich bardzo zadowolona. :)

Cena: 39.99 zł
Buty nr 2. Trampek nigdy nie miałam, a zawsze chciałam. I "przypadkowo" odwiedzając CCC przyczaiłam się na nie. Są bardzo wygodne i mają przepiękny wzór w panterkę.

Cena: 19,99 zł
Łańcuch zakupiony w Housie pod wpływem impulsu. Nie żałuję, jest uzupełnieniem wielu stroi dziennych.

Dostałam od cioci
Torba jest duża, tzw "studencka". Jest z prawdziwej skóry i ma chyba 30 lat. :)

Cena: 34,90 zł
Legginsy kupiłam w Housie. Były przecenione, dlatego na nie spojżałam. Są bardzo wygodne i idealnie przylegają.

Cena: ok 5 zł

Lakier ma numer 247. Pochodzi z edycji limitowanej.

Cena: ok 6 zł

Kolor nr 224
Przepiękny złocisty beż. Pochodzi z edycji limitowanej Exotic Flower. Na bazie z Kobo utrzymuje się cały dzień. Jestem z niego zadowolona.

Cena: ok 17 zł




Haha, sorki z dziurki od nosa :)
Jest to moja pierwsza w życiu szminka i się w niej zakochałam. Ma przepiękny różowy kolor. Nie mam wprawy w robieniu zdjęć ust ale jest ona matowa. Na zdjęciu wyżej jest muśnięta błyszczykiem. Długo się utrzymuje na ustach.

Cena: ok 6 zł
Produkt z Biedronki. Ładnie oczyszcza i matuje cerę. Pory są jakby minimalnie mniejsze ale! narazie nic nie mówię. Jak go zużyję to zrobię recenzję. :)

Cena: ok 4 zł
Kolejny Biedronkowy zakup. Ładnie nawilża skórę rąk. Recenzja jak go wykończę. :)

Cena: ok 4 zł
Produkt z Biedronki. Ładnie wygładza stópki ale narazie o nim nic nie mówię. Recenzja jak go skończę. :)


To narazie wszystkie moje kwietniowe zakupy. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Chodzi mi po głowie notka o moich lumpeksowych zdobyczach. Co wy o tym myślicie?

1 comment:

  1. piękna kamea, uwielbiam biżuterię stylizowaną na starą :) pozdrawiam!

    ReplyDelete