Wednesday, 27 April 2011

Vipera

Witajcie moje kochane obserwatorki i nie tylko!
Jakiś czas temu poszłam w ślady innych dziewczyn i napisałam do kilku firm kosmetycznych z zapytaniem, czy nie chciałyby mi wysłać jakiś produktów do przetestowania. Dostałam odpowiedz od firmy Vipera i jestem bardzo szczęśliwa, że ktoś mi zaufał i pozwolił na opowiedzenie Wam, co myślę o ich kosmetykach. Bardzo miła pani od marketingu firmy, szybko odpisała na moją wiadomość. I tak, ok 2 tygodnie później, odebrałam na poczcie paczkę, a jej wnętrzu znajdowały się 3 produkty:

-Lakier do paznokci "High Life" nr 814



-Puder Prasowany “FACE” - wersja brązująca, lekko opalona, nr 601



-Nail Liner 020 "Albino"



Daję sobie tydzień na przetestowanie lakieru i kredki, a dwa na pudru brązującego. Po tym czasie, na moim blogu znajdzie się recenzja tych produktów. Jestem bardzo zadowolona, naprawdę! Cieszę się jak gwizdek! Ale dobra koniec, trzeba być poważnym.

Zachęcam Was moje drogie do komentowania i obserwowania. Kiedy wchodzę na bloga i widzę, że ktoś docenia moją prace robi mi się przyjemnie w serduszku. :) Pozdrawiam Was serdecznie!

PS: Może niedługo na blogu będziecie mogły zobaczyć moje outfity. :)

16 comments:

  1. Bardzo Ci dziękuję :)
    Lakier do paznokci ma cudny kolor!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fajna paczuszka, czekam na recenzje! :)

    ReplyDelete
  3. gratuluję współpracy :) same pyszności dostałaś! jestem ciekawa, co będziesz miała do powiedzenia na temat ołówka do paznokci - też taki dostałam od Vipery i nie bardzo wiem co z nim zrobić, twardy jest jak kamień! ;)

    ReplyDelete
  4. kolor lakieru wygląda zachęcająco :)
    zawsze mnie zastanawiało na jakiej zasadzie dziala ta wymiana;) czy firmy same zapraszaja blogerki czy one sie tym interesuja ;) teraz juz wiem :)

    pozdrawiam i dziekuje pieknie za bardzo mile slowa na moim blogu, zapraszma nowa notka :)
    dodaje do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę! Mi Vipera nie chciala nic wysłac.
    CUdny kolor lakieru:)

    ReplyDelete
  6. oooj, jakie śliczne to pudełeczko od pudru! ;D cudowne. Kolor lakieru też niczego sobie ;)
    pozdrawiam i bardzo gorąco zapraszam do siebie.Dopiero zaczynam, więc trzeba robić reklamę ;P No i proszę też o wyrozumiałość ;)

    ReplyDelete
  7. http://allegro.pl/szminka-revlon-matte-i1582004510.html proszę :) tu masz kilka kolorów na jednej aukcji - ja mam ten Pink about it

    ReplyDelete
  8. Dzieki:)Wrzuc konieczie swoje podejscie do takich kolorkow, chetnie poogladamy!

    ReplyDelete
  9. lubie kosmetyki vipery, nie z najwyzszej polki ale efekt daja dobry!

    ReplyDelete
  10. powodzenia! koniecznie daj znać jak poszło :)

    ReplyDelete
  11. jestem bardzo ciekawa tego pudru!:)

    ReplyDelete
  12. Lakier jest cudny!!!Kolorek no boski!Czekam z niecierpliwością na recenzję kredeczki i bronzera:)

    ReplyDelete