Saturday, 30 April 2011

No to zaczynamy! Recenzja lakieru do paznokci "High Life" nr 814


Witajcie dziewczyny!
Jest to recenzja pierwszego z 3 produktów które dostałam od firmy Vipera. Nigdy nie robiłam recenzji lakieru do paznokci więc nie krzyczcie jak o czymś zapomnę! Pytajcie wtedy w komentarzach.

Opis producenta:
Seria 12 doskonałych lakierów do paznokci, które odpowiadają królującej obecnie modzie kolorystycznej. Od szarości, poprzez odcienie pistacjowo-turkusowe i granat, do najmodniejszych w tym sezonie beży i brązów.

Ta stonowana linia przyciąga uwagę eleganckimi butelkami oraz kolorystyką. Skromne beże i ekstrawaganckie turkusy oraz granat współgrają w kolekcji aby podkreślić, że piękne paznokcie mogą mieć różne odsłony.

"Owocowe i pełne słońca odcienie lakierów uzupełnią wprowadzoną przed kilkoma tygodniami kolekcję, aby dekoracja paznokci mogła współgrać z nastrojem i… wakacyjnymi zachodami słońca. 12 nowych kolorów do wykonania pięknego, błyszczącego manicure.
Jak zawsze doskonała formuła lakieru zapewni nienaganny wygląd paznokci przez bardzo długi czas. Przyjemna konsystencja i wysokiej jakości pędzelek sprawia, że aplikacja staje się bardzo łatwa, a krycie jednolite. Ich skład nie zawiera szkodliwych substancji takich jak ftalany czy aldehydy, a zatem są bezpieczne dla paznokci i nie powodują ich nadmiernego zniszczenia. To pozwoli szaleć latem z kolorami do upadłego!"

http://kosmetyki.studentka.pl/s/1945/51798-Nowosci-kosmetyczne/3964104-Vipera-nowe-lakiery.htm?c3=1099

-Doskonale jednolity odcień
-Kremowa konsystencja
-Precyzyjny pędzelek
-Długotrwały efekt na paznokciu, dzięki zastosowanej formule

Cena: ok 9 zł / 9 ml
Dostępny w większości drogerii.

Tak prezentują się wszyskie kolory:
Nowe kolory
Pierwotne kolory

Mój lakier pochodzi z najnowszej kolekcji.

Lakier zamknięty jest w pięknym, przezroczystym opakowaniu. Rączka jest srebrna z logo firmy. Bardzo podoba mi się ta prostota wykonania.

Pędzelek jest mały i krótki, co mnie starsznie denerwuje! Aplikacja nie należy do bardzo prostych, trzeba się sporo namachać aby idelanie pokryć całą płytkę, a taki laik jak ja w tym momencie może polegnąć. Obawiam się też, że kiedy lakieru trochę ubędzie, strasznie trudno będzie można go wydobyć!


Skład (w przypadku lakierów nie będę opisywać dokładnie składu):


Teraz czas na kolor i krycie! Do idelanego, kremowego i bez prześwitów efektu potrzebne są 2 do 3 warstw. Schnięcie jest zgodne z ilością nałozonych warstw. Przy 1 jest błyskawiczne, przy 3 trzeba trochę poczekać aż stwardnieje.
(proszę nie patrzeć na stan moich skórek ;p, kiedy się denerwuje zaczynam je skubać ;( ) Kolor jest przepiękny! Aparat kłamie, tak naprawdę jest to nasycony, soczysty róż lekko wpadający w fiolet. (mam nadzieję, że nie namieszałam ;p)





Trwałość:
Tego dnia kiedy dostałam paczkę postanowiłam zrobić mały eksperyment. Pomalowałam jednego pazkoncia i nie stosowałam Top Coata. Lakier wytrzymał 2 dni aż odprysł. Więc żeby długo cieszyć się pięknym kolorem na paznkociach trzeba użyć tego specyfiku.

Lakier do paznokci zrobił na mnie duże wrażenie, ma przepiękny kolor i jestem w stanie mu wybaczyć niewygodny wg mnie aplikator i krótką trwałość samą z siebie.

PS: A Wy jakie macie zdanie o tych lakierach? Używałeście ich kiedyś? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzach! :)

15 comments:

  1. swietny blog!! obserwuje -absolutnie :D
    pozdrawiam
    xx

    ReplyDelete
  2. fajny pastelkowy róż. i duża pojemność lakieru, cienowo sie oplaca

    ReplyDelete
  3. ja używam bazy pod lakier ( zawsze ) i nigdy nie zabarwił mi żaden lakier paznokci

    ReplyDelete
  4. fantastyczny kolor ! <33
    OBSERWUJĘ :D

    ReplyDelete
  5. ładny kolor (;
    skusiłabym się na kupno ostatniego z pierwszego rzędu na pierwszym obrazku ;)

    ReplyDelete
  6. 3 warstwy - najlepiej, albo takie swiatlo lepsze ;)
    oglnie lakier fjany :D
    swietny bloog^^
    poobserwujemy sie? <33 ;**

    ReplyDelete
  7. lubię go używać gdy nie mam kłopotów z cerą :) fajnie wyrównuje koloryt :D a synergen kupiłam do torby na poprawki a używam cały czas odstawiłam swojego sypańca nawet :D

    ReplyDelete
  8. Zawsze mozesz sprobowac witA, jak Ci nie nie spodoba to duzo nie stracisz bo jest tania:)

    ReplyDelete
  9. kolory fajne, ale jakosc nie ;/
    masz ciekawego bloga :)

    ReplyDelete
  10. haha nie widziałem jeszcze takiego posta o recenzji lakieru do paznokci ;D To niesamowite ile można o nim napisać haha. Gratuluję pomysłu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  11. faktycznie krociutki ten pedzelek

    ReplyDelete
  12. bardzo podobają mi się te eleganckie, proste buteleczki, ale pędzelek rzeczywiście mógłby być trochę dłuższy :)

    ReplyDelete
  13. ja mam turkusowy nr 804;D
    jeśli chcesz zobaczyć efekt to mój blog
    http://czarnaaa2293.pinger.pl/m/9390159
    zapraszam:)

    ReplyDelete
  14. prześliczny kolorek :) oczywiście dodaję :D

    ReplyDelete