Friday, 1 April 2011

Naturalna maseczka na włosy.


Cześć dziewczyny!

Dzisiaj chcę się podzielić z wami moim sposobem na piękne i zdrowe włosy. W pierwszych postach mówiłam, że aktualnie moim problemem jest wypadanie włosów. Znalazłam w internecie, już nie pamiętam dokładnie na jakiej stronie, przepis na maseczkę.

Składniki:
-Odżywka bez silikonów, jako baza (Ja aktualnie używam Intensywnie Regenerującej Maseczki z Biovaxu)
-Nafta Kosmetyczna
-Olejek Rycynowy
-Jajko
-Cytryna


Preferuję metodę łyżeczkową (duża łyżka stołowa) tzn.
Do miski dodajemy po 1 łyżce odżywki, olejku rycynowego, nafty kosmetycznej, soku z cytryny. Żółtko po wcześniejszym odzieleniu od białka dodajemy do naszej mikstury. Mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji.

Dlaczego dodajemy odżywkę? Sprawi, że maseczka będzie miała lepszą konsystencję i substancje transportujące w przypadku mojej - henna, ułatwią przenikanie dobroczynnych składników z pozostałych substancji.

Myjemy głowę oczyszczającym szmaponem w celu pozbycia się warstwy silikonowej i pozostałości po środkach do stylizacji. Następnie rozprowadzamy maskę na włosach, zakładamy czepek (tzw. termocap czy jak kto woli), a na koniec ręcznik. Ciepło pozwoli lepiej wniknąć substancją odżywczym.



Maseczkę trzymamy na głowie 1,5 h. Po upływie czasu, spłukujemy włosy delikatnym szamponem (osobiście polecam Farmone Pokrzywową, recenzja tu: Klik) i nakłądamy lekką odżywkę. W dniu stosowania maseczki, nie suszcie włosów suszarką.

Działanie:
Maseczka ta, diametralnie ograniczyła mi wypadanie włosów. Włosy są pięknie odżywione, mocne, wolniej się przetłuszczają, kondycja ich znacznie się poprawia.

Najważniejsza rzecz: NALEŻY STOSOWAĆ JĄ REGULARNIE.
Ja polecam raz w tygodniu, w dniu gruntownej pielęgnacji.

PS. Dziękuję za wasze wspaniałe komentarze! Jest mi naprawdę miło, że ktoś docenia moją pracę. I zachęcam do obserwowania mojego bloga! :)

8 comments:

  1. oooo już mnie zaciekawiłas maseczką:D:D wypróbuję jak tylko znajdę ciut więcej czasu:).A co do eliksiru:)to naprawdę fajny,mam nadzieję,że na Twoje włoski podziała tak samo jak na moje:)

    ReplyDelete
  2. Muszę spróbować tej mseczki bo niestety też mam problem z wypadaniem :(

    ReplyDelete
  3. Jasne, napiszę mu recnezję jak potestuję dluzej:)

    ReplyDelete
  4. co prawda nie mam problemów z wypadniem ale myślę że spróbuję takiej maseczki :)

    ReplyDelete
  5. Dzięki ;)
    Świetny przepis na maseczkę, chyba wypróbuję w najbliższym czasie ;)

    ReplyDelete
  6. oko kredką jest podkreślone :D to nie liner :P

    ReplyDelete
  7. Świetna maseczka, muszę zakupić tylko naftę kosmetyczną i chyba olejek rycynowy, bo mi się kończy ;) Moim problemem ostatnio też jest wypadnie włosów, a ta maseczka na pewno szkody nie zrobi :)

    ReplyDelete
  8. Super maseczka stosuję ją od 3 tyg i już po pierwszym razie widziałam znaczną poprawę a włosy miałam w fatalnym stanie po ombre . POLECAM!!!!!!!

    ReplyDelete