Monday, 18 April 2011

Joanna, Naturia, Odżywka z miodem i cytryną - bez spłukiwania.


Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj wystawię recenzję odżywce do włosów Joanny, z serii Naturia. Kupiłam ją z ciekawości, po przeczytaniu jednego z for na wizażu. Kosztowała niewiele więc mogłam bez wyrzutów jej spróbować.

Obietnice producenta:
Aktywne składniki naturalne:
-miód i cytryna

Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd.

Miód - aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna.
Cytryna - zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów.

Wspaniałe rezultaty:
-Włosy lepiej nawilżone i odżywione
-Lśniące i przyjemne w dotyku
-Łatwiejsze do rozczesania i układania

Skład:
-Aqua
-Cetyl Alcohol - zatrzymuje wodę, zmiękcza i wygładza włosy
-Cetearyl Alcohol - zatrzymuje wodę, zmiękcza i wygładza włosy, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni włosów
-Stearalkonium Chloride - zapobiega elektryzowaniu się włosów
-PEG-20 Stearate - silikon, rozpuszczalny w wodzie, wygładza włosy
-PEG-40 Hydrogenated Castor Oil - silikon, rozpuszczalny w wodzie, wygładza i kondycjonuje włosy
-Cetrimonium Chloride - lepsza rozczesywalność, nadzaje połysk, zapobiega elektryzowaniu się
-Isopropyl Alcohol - odtłuszcza i oczyszcza
-Panthenol - nawilża, łagodzi podrażnienia
-Hydroxypropyltrimonium Honey - (miód) zatrzymuje wodę, nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd, wspomaga rozczesywanie, zapobiega elektryzowaniu sie
-Citrus Medica Limonium Extract (cytryna) - wygładza łuski włosów
-Propylene Glycol - nawilża włosy ułatwia transport innym subst. odżywczym
-Citric Acid - rozjaśnia
-Parfum - substancja zapachowa
-Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde - substancja zapachowa
-Butyl Phenyl Methylpropional - substancja zapachowa
-Limonene - substacja zapachowa
-Linalool - substancja zapachowa
-DMDM Hydantoin - substancja konserwująca
-Methylchloroisothiazolinone - substancja konserwująca
-Methyllisothiazolinone - substancja konserwująca

Cena: 3,99 zł / 200 ml
Dostępna w większości drogerii.

Odżywkę kupiłam po przeczytaniu opini na temat marki Joanna i ich kosmetyków do włosów na wizażu. Mam z tej firmy jeszcze serum nd końcówki Babuni, ale o tym kiedy indziej. Na początek opowiem o zapachu. Jest chemiczny, co idealnie pokazuje nam skład tego produktu. Jednak jeśli mam być szczera, po tygodniu użytkowania bardzo mi się spodobał. Ma lekko wodnistą konsystencję - dla mnie jest to plus, ponieważ szybko się nakłada i spłukuje. Wydajna, mi jedno opakowanie starczyło na miesiąc, a dodam, że codziennie myję włosy. Co do właściwości: odżywiania nie zauważyłam, od tego mam maskę. Odzywka pięknie wygładza włosy, ułatwia rozczesywanie. Włosy po jej użyciu są lekkie i lśniące. W składzie można znaleść silikony, jednak ten rodzaj jest rozpuszczalny w wodzie, więc nie ma ryzyka osadzania się na włosach. Jak może zauważyłyście wcześniej, ta odżywka jest bez spłukiwania. Ja nie lubię takiej odmiany kosmetyku i zawsze ją spłukuje. Nie polecam do grubych włosów, poniważ zapewne na jedno użycie musiałaby pójść połowa butelki. Moje są cieńkie, przetłuszczające się. Nie używałam jej razem z szmaponem z Farmony, ponieważ mi się skończył i musiałam wykożystać poprzedni. W najbliższym czasie zamierzam kupić 2 butelkę.
Polecam ją z całego serca, a nawet jak nie przypadnie Wam do gustu, nic się nie stanie bo cena (4 zł) nie jest wysoka.

Link do KWC: klik

A wy miałyście może jakieś inne kosmetyki do włosów z Joanny?

5 comments:

  1. Z Joanny polecam serum na końcówki babuni. Chyba najbardziej lubię odżywki które się spłukuje

    ReplyDelete
  2. Szkoda,że te odżywki Joanny są takie wodniste :(.Miałam wersję z bławatkiem i rumiankiem i nie byłam zachwycona.
    Mogłam wetrzeć we włosy pól opakowania bez żadnego efektu.

    ReplyDelete
  3. "Nie polecam do grubych włosów, poniważ zapewne na jedno użycie musiałaby pójść połowa butelki." Dawno nie czytałam większego idiotyzmu. Ja mam włosy grube i to moja zmora, bo sa też puszyste, a ta odzywka jest dla nich idealna. Wcale nie zużywam poł opakowania bo jak pisałas jest bardzo wydajna. A nawet jeśli to co mam sobie zostawić suchy push-up tylko dlatego że tracę pół opakowania? Bez sensu. Pisz jak wiesz a nie jak sobie przypuszczasz. A i to jest odżywka bez spłukiwania więc spłukując ją nie uzyskujesz żadnego efektu. Jest tak jakbyś jej w ogóle nie nałożyła, tylko że masz mokre włosy.

    ReplyDelete
  4. Czy ja wiem? Mam tłuste włosy i ta odżywka jako jedna z niewielu mi ich nie obciąża. A nie używam jej po to, żeby je odżywić tylko żeby móc rozczesać włosy po myciu szamponem. Moje włosy w dodatku się nie puszą, dlatego mogę ją spłukać i też daje mi efekty. A co do grubych włosów - nie opieram się tylko na mojej "opinii" ale słowach innych dziewczyn, które dość często mówiły mi, że jest niewydajna i trzeba zużyć pół butelki. Znalazłam po prostu złoty środek. A to, że tobie się sprawdza to chyba dobrze? I ja się z tego naprawdę cieszę. :)

    ReplyDelete
  5. Witam ;) szukam wszędzie i jakoś nie mogę znaleźć..czy tę odżywkę nakłada się na włosy wysuszone już, czy jeszcze na mokre?.. Bo właśnie ją kupiłam i nie wiem :< bardzo prosze o odpowiedź. :)jak możesz to napisz mi proszę na gg ( nr:11573985 )

    ReplyDelete