Thursday, 21 April 2011

Garść inspiracji. :)

Dzisiejsza notka będzie inna niż wszystkie. Chcę się z Wami podzielić moimi inspiracjami. Moją pasją oprócz kosmetyków jest też moda, ale to chyba nic nowego prawda? Każda z nas się tym do pewnego stopnia interesuje. Zdjęcia które zamieszczę, przedstawiają ubrania które staram się upolować w lumpeksach czy na przecenach. A więc zaczynamy! :)

Szara marynarka w perełkami. Liczę się z tym, że te małe cudeńka będę musiała doszyć sama :)

Czarny kombinezon i kolorowy pasek w talii. Może już oklepany zestaw, ale jak najbardziej pragnę go mieć.

Trencz i słomiany kapelusz - podoba mi się to połączenie.

Pomarańczowa marynarka i biała bluzka w różowe paski. Pani Agnieszka Popielewicz świtnie wpasowała się w trendy.

Prosty strój ale wg mnie ma coś w sobie.

Jak tylko uda mi się coś upolować z tych inspiracji to dam Wam odrazu znać!

1 comment:

  1. oj będę szukała szarą i jakąś kolorową marynarkę. Przykuły ono moje oko

    ReplyDelete