Friday, 4 March 2011

Trendy Wiosna-Lato 2011: 1A Classe by Alviero Martini

Pan Alviero Martini stworzył super kolekcję! Kiedy ją zobaczyłam, zostałam zaczarowana. Połączenie złotych cekinów z przepięknym motywem brązowo-białej mozajki jest wspaniałe. W całej kolekcji dominuje klimat safari, bogatego safari dodam... Dziewczyny! Teraz apel do was! Jeśli macie obrotne babcie, mamy albo same jesteście kreatywne, spróbujcie same stworzyć takie cudo! Ja już wiem co uszyję sobie w wakacje. Dobra, ale wracajmy do kolekcji. Kroje są i zwiewne i podkreślające kobiece kształty, ale widać też męskie akcenty. W większości stroji, w tali widać złoty pasek.Buty to modne koturny. Usta modelek są podkreślone malinową pomadką. Fryzura to tzn. "ulizaniec". Niestety ja nie mg takiej nosić... ;p

Trendy na wiosnę i lato 2011 pojawiajace się w pokazie:
-cekiny
-zwiewne lub podkreślające kształty kroje
-długość 7/8
-pasek w talii
-wzorzyste suknie maxi
-koturny
-malinowe usta
-stonowane kolory "ziemi"
----------------------------------
Trends Spring RTW 2011:

-sequines
-airy or
tighty cut
-7/8 lenght
-belt
-maxi dres
-wedges
-rapsberry lips
-earth colours


Pokaz/Fashion Show:













IMAXTREE.COM AND MATTEO VOLTA


Dodatki/Accessories:



IMAXTREE.COM AND DAVIDE GALLIZIO

Makijaż/Make-Up:


IMAXTREE.COM AND DAVIDE GALLIZIO

Fryzura/Hair:



IMAXTREE.COM AND DAVIDE GALLIZIO

Piszcie co sądzicie o kolekcji! Mi osobiście się bardzo podoba! ;)
-------------------------------------------------------------------
So, what are you think about this collection? Please, leave comment! ;)

No comments:

Post a Comment