Saturday, 26 March 2011

Dax Cosmetics, Perfecta, Cera Wrażliwa, Żel do mycia twarzy, hipoalergiczny



Dzisiaj chcę wam przedstwaić ten oto żel z Perfecty. Dawniej używałam "specjalistycznych", przeciwtrądzikowych, ale to był mój wielki błąd. Jak wiecie używanie takich kosmetyków, zamiast pomóc, wysusza nam skórę i powoduje powstawanie pryszczy. Nie kupujcie żeli do twarzy z sls i sles! Ponieważ zedrą wam warstwę lipidową skóry, co doprowadzi do większego przetłuszczania się i jak w zwykłej reakcji łańcuchowej - powstaną niedoskonałości.

Obietnice producenta: 
Delikatny żel dokładnie oczyszczający skórę i usuwający makijaż z twarzy i oczu. Zawiera wyciąg z nagietka z upraw ekologicznych, alantoninę i pantenol, które hamują wydzielanie substancji zapalnych, łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia, przyspieszają regenerację mikrouszkodzeń skóry oraz odbudowują naskórek, tworząc skuteczną barierę ochronną.
-Przebadany dermatologicznie na osobacz z problemami alergicznymi
-Hipoalergiczny
-Nie zawiera konserwantów i barwników
-Bez zapachu
-pH neutralne dla skóry

Ratunek dla skóry:
-wrażliwej
-atopowej
-podrażnionej
-bardzo suchej
-zaczerwienionej

Skład:

-Aqua - woda
-Cocamidopropyl Betaine - substancja myjąca, jest łagodna dla skóry i błon ślizowych, 
-Glyceryl Laurate 
- substancja renatłuszczająca, odbudowyje warstwę lipidową naskórka
-Propylene Glycol 
- nawilża skórę, promotor przenikania - ułatwia transport innych substancji w głąb skóry
-PEG-7 Glyceryl Cocoate 
- substancja renatłuszczająca, odbudowyje warstwę lipidową naskórka, silikon bardzo łatwo zmywalny w wodzie
-Pentylene Glycol 
- substancja wiążąca wodę w skórze
-Calendula Officinalis Extract 
- wyciąg z nagietka lekarskiego, ma działanie gojące i regenerujące, oczyszcza, zmiękcza skórę
-Sorbitol 
- substancja nawilżająca, wiąże wodę na powierzchni naskórka
-D-Panthenol 
- witamina B5, działa łagodząco na podrażnioną i zaczerwienioną skóre,
-Allantoin 
- działa przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, wspomaga procesy regeneracji i odbudowy naskórka, stymuluje proces gojenia się ran. Działa silnie nawilżająco, przez co wywołuje uczucie gładkości na skórze. 
-Triethanolamine 
- regulator pH
-Acryletes C10-30/Alkyl Acrylate Crosspolymer 
- stabilizator, przedłuża ważność kosmetyku
-Xanthan Gum 
- zagęstnik, zwiększa lepkość preparatu
-Disodium EDTA 
- zwiększa trwałość kosmetyku, zapobiega zmianom barwy oraz konsystencji produktu gotowego
-Parfum 
- substancja zapachowa

Cena: ok 14 zł/150 ml
Dostępny praktycznie w każdym sklepie kosmetycznym.


Do domu przyniosła do moja mama. Ja na początku używałam swoich żeli, o których wspomniałam na początku. Po wykończeniu ich zostałam zmuszona do kożystania z tego. I jestem poprostu wniebowzięta!
-Nie podrażnia
-Nie wysusza
-Jest delikatny dla skóry
-Świetnie zmywa makijaż (nie używam produktów do demakijażu, właśnie dzięki niemu)
-Jest wydajny
-Cena przystępna
-Mimo, że jest łagodny, świetnie oczyszcza skórę
-Hipoalergiczny i bez zapachowy


Spełnia w 100% obietnice producenta. Zużywamy z mamą już 5 opakowanie. Jest świetny. Tylko jest jedno ale.
Recenzja na wizażu: Klik
Czytając opinie innych dziewczyn, można dojść do wniosku, że nie nadaje się on dla cer wrażliwych. Obecny jest PEG. Na temat silikonów się już wypowiedziałam. Ten nie zagraża naszej skórze, ponieważ jest łatwo zmywalny wodą. Podsumowując, żel ten nadaje się dla skóry tłustej, mieszanej i normalnej. Dla wrażliwców jest niepolecany.

Czy znacie jakieś inne, delikatne żele do mycie twarz? Jeśli tak to piszcie w komentarzach. :)

6 comments:

  1. Ciekawa opinia. Może się na niego skuszę jak się skończy mój żel z LRP.

    ReplyDelete
  2. ja pisałam ostatnio o żelu synergen, ale nie sprawdził się tak dobrze jak ten co opisujesz. Muszę go wypróbować :)

    ReplyDelete
  3. ja od kilku dni zaczęłam używać żel do skóry suchej i wrażliwej z Fitomed chociaż mam skłonności do trądziku. Błędem osób które maja trądzik jest używanie żeli przeciwtrądzikowych, toników z alkohole I TAK DALEJ

    zachęciłaś mnie do wypróbowania tego żelu.

    ReplyDelete
  4. u mnie zależy od dnia jaki ma moja skóra.. raz jest w miarę ok.. innym razem wysyp..

    ReplyDelete
  5. Świetna recenzja!!.Wiele się dowiedziała,dla mnie super.obserwuję:)

    ReplyDelete
  6. Ja od paru miesięcy stosuję Physiogel, ogólnie ma genialny wpływ na moją skórę trądzikową, ale jest koszmarnie niewydajny, przez co cena (25-30 zł) nie wydaje się być atrakcyjną, nawet jak na produkt apteczny. Dlatego szukam jakiegoś zamiennika, myślę właśnie o tym żelu lub uniwersalnym żelu Babydream (Rossman), który jest polecany na Wizażu. Ten żel z Perfecty nie powoduje zaskórników? Bo to jest mój główny problem. :/
    Co do tych niby przeciwtrądzikowych żeli to jakieś nieporozumienie, nie wiem, gdzie producenci mają głowę, te żele tylko na początku coś tam pomagają, bo wysuszają wypryski, a później wszystko wraca ze zdwojoną siłą, niestety wiem to z własnego doświadczenia. ;/ Nigdy więcej żadnych przeciwtrądzikowych Garnierów, Lorealów i Clean&Clearów!
    Pozdrawiam, Ania ;)

    ReplyDelete