Tuesday, 1 March 2011

=d

Dziewczyny! Przepraszam za moją długą przerwę. Mam nawał nauki, i wieczorem jak wracam do domu już poprostu nie mam siły, żeby napisać posta. Ale spokojnie, w głowie mam tyle pomysłów! Przede wszystkim dodam recenzję kremu tonującego z Ziaji. I zdjęcia z 3 pokazów. =D Dodatkowo chcę zrobić notkę o moich kosmetykach kolorowych. I dodać rozsławioną już tabelę komedogenności* (zabijcie jeśli źle napisałam). Także wypatrujcie w najblizszy weekend nawału notek! ;)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze. Na blogu widać coraz więcej ludzi i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa! ;)

-------------------------------------------
Hi girls! In this weekend I will add photos with 3 fashon show and  table comedogenicity.

Thanks for comments! =D

3 comments:

  1. czekam na recenzję kremiku :D bo chcę go kupić :P

    ReplyDelete
  2. nie mam zamiaru Ciebie zabijać ale jak coś to jest tabela komendogenności

    ReplyDelete
  3. No i fail poprawiony =D Dzięki niebieska90, tak to jest jak sie pisze na informatyce ;p

    ReplyDelete