Sunday, 20 February 2011

Trendy Wiosna-Lato 2011: ADAM

Dom mody ADAM proponuje nam bardzo kobiece ubrania, kolory, faktury, kroje... Przeważają zwiewne sukienki jednak pojawia się również ostra czerwień na skórzanych materiałach. Przeważa kolor beżowy, cielisty. Pojawia się również wszechobecna biel - kolor nr 1 tego sezonu. Dodatków praktycznie brak - jedynie buty gladiatorki w różnych kolorach. Główny deseń to koronki. Dość powszchne są spodnie "dzwony" z wysokim stanem.
Makijaż jest dość krzykliwy. Oczy pociągnięte niebieski eyelinerem.

Trendy na wiosnę i lato 2011 pojawiające się w pokazie:
-kolory: beże, biel, czerwień

-koronki
-delikatne, przewiewne materiały
-spodnie "dzwony" z wysokim stanem
-gladiatorki


Pokaz:

Photo:Yannis Vlamos/GoRunway.com



Co myślicie o kolekcji? Mi się osobiście podobaja się połączenie marynarki ze skórzaną spódniczką. ;)

Zachęcam do komentowania. =D

9 comments:

  1. taka 'spokojna' kolekcja ;)
    ale jest kilka fajnych ubrań.

    ReplyDelete
  2. dla mnie tak pól na pół :)
    Niektóre są bardzo dobre, ale niektóre zupełnie nie przypadły mi do gustu...

    ReplyDelete
  3. No mi te swetry. Takie jak szmaty troche dla mnie... ;p Ale te sukienki <3

    ReplyDelete
  4. niektóre nawet nawet ;)

    :) dzięki za komentarz :)

    ReplyDelete
  5. Amazing amazing pieces!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hello nice blog compliments will follow you if you want to come see and follow me in my blog ... waiting for you kiss

    http://vale-zagu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. love it!!!!!
    great post!!!follow u now!!=D
    xoxo

    ReplyDelete