Saturday, 12 February 2011

Trendy Wiosna-Lato 2011: 3.1 Phillip Lim

Tak wiem, nie było mnie dawno. Ale jak zapewne wiecie, chodzę do szkoły i kiedy wracam wieczorem do domu nie mam już siły napisać jakiejś notki. Przejdźmy do rzeczy.
Phillip Lim na okres Wiosna-Lato 2011 zaprojektował naprawdę piękne ubrania. Większość jest utrzymana w spokojnych, grzecznych kolorach takich jak: beże, szarości, czernie. Jednak świetnym pomysłem było połączenie niebieskiego z beżem. To jest mój numer 1 z tego pokazu. Sama będę to kopiować. :)
Fryzury są grzeczne, makijaż naturalny. Coś w moim stylu.

Trendy na wiosnę i lato 2011 pojawiające się w pokazie:
-kolory: beże, czernie, szarości, niebieski
-długość 7/8
-frędzle
-przezroczyste tkaniny
-cienkie paski
-proste, romantyczne kroje
-koturny


Pokaz:











photo: Monica Feudi / GoRunway.com

Detale:







Photo: Imaxtree

Fryzura:
Jest to zwykły koczek z wypuszczoną na bok grzywką. 



Photo:Imaxtree

Makijaż:
Cera bez skazy, na górnej powiece namalowana kreska czarnym eyelinerem. Błyszczyk na ustach. Naturalna piękność gra tu rolę pierwszopanową.

Photo:Imaxtree

Paznokcie:
Szary, grafitowy kolor.

Photo:Imaxtree

Jak Wam się podoba kolekcja? :)

5 comments:

  1. najbardziej podobają mi się torebki i paznokcie ;)

    ReplyDelete
  2. Kolor paznokci świetny :)
    Torebki mi się podobają.
    Nie za bardzo do gustu przypadły mi chodaki ;/

    ReplyDelete
  3. Kolekcja jest super:) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. fantastyczna kolekcja ;) fenomenalne kolory :)
    pozdrawiam ciepło ;)

    ReplyDelete