Saturday, 19 February 2011

Rossmann, Babydream, Natural - Gesichtscreme



Cześć dziewczyny! Witam Was po tygodniowej harówce. Masa sprawdzianów, ale jakoś dałam radę i chyba będą same piąteczki. ;p Ale przejdźmy do głównego tematu, czyli kremu Babydream. Już na początku pisania bloga wspomniałam, że walczę o piękną cerę bez zaskórników. Ważne jest dla mnie, aby krem nie zapychał ale jednocześnie nawilżał, nadawał się pod mój "makijaż" i matowił mi skórę. Tak wiem, postawiłam wysoko poprzeczkę. Po 2 dniach poszukiwań propozycji kremów na wizaz.pl, postanowiłam, że zacznę od tych najtańszych. Ten był pierwszy na liście. I wydaje mi się, że ostatni. (jak na razie) :)

Obietnice producenta:
Produkt został wyprodukowany, przy użyciu surowców o długotrwałym działaniu. Nagietek lekarski wchodzący w skład produktu, działa na skórę łagodząco i przeciwzapalnie. Nagietek lekarski kontroluje proces organicznego rozwoju skóry. Olejek oliwkowy pielęgnuje i chroni skórę. Produkt nie zawiera substancji zapachowych, mogących wywołać uczulenia. Produkt nie zawiera olejków mineralnych, barwników i konserwantów. Produkt zawiera duże ilości olejów roślinnych.

Skład:
Aqua
Helianthus Annuus Seed Oil - wyciąg ze słonecznika, wzmacnia barierę naskórka, zmiękcza, wygładza skórę, ma działanie przeciw rodnikowe oraz normalizujące, nie tworzy zaskórników.
Glyceryl Stearate Citrate - emulgator, odpowiada za połączenie wody z olejami
Ethylhexyl Stearate - zapobiega odparowywaniu wody i zmiękcza skórę
Glycerin - ułatwia transport składników odżywczych
Cetyl Alcohol - zapobiega odparowywaniu wody i zmiękcza skórę
Olea Europea Oil - olej z oliwek, chroni i nawilża suchą skórę
Cera Alba - zapobiega odparowywaniu wody i zmiękcza skórę, działa regenerująco
Dicaprylyl Carbonate - zmiękcza skórę, pomaga innym składnikom wnikać w głąb skóry
Parfum - substancja zapachowa
Calendula Officinalis Extract - wyciąg z nagietka lekarskiego, ma działanie gojące i regenerujące, oczyszcza zmiękcza skórę
Tocopheryl Acetate - hamuje procesy starzenia się skóry, wzmacnia barierę naskórka, poprawia nawilżenie skóry, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, poprawia ukrwienie skóry
Tocopherol - hamuje procesy starzenia się skóry, wzmacnia barierę naskórka, poprawia nawilżenie skóry, zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, poprawia ukrwienie skóry
Hydrogenated Palm Glycerides Citrate - emulgator, poprawia konsystencję
Sodium Hydroxide - regulator PH

Cena: ok 5 zł / 100 ml
Dostępny w Rossmannie

Używam go już 2 miesiące i uważam, że mogę napisać o nim co nieco. Więc jak już wcześniej wspomniałam, szukałam kremu, który spełni moje wymagania. Sprawdził się w 100%! Nigdy bym się nie domyśliła, że krem dla dzieci tak korzystnie wpłynie na moja skórę. Od dużych mrozów moja twarz była cała w suchych skórkach, pozapychana tłustym kremem z Perfecty, pełna krostek od czapki i szalika, podrażniona i sucha. On sprawił, że teraz jest w świetnej kondycji.
Używam go rano - pod krem tonujący z Ziaji. Sprawdza się idealnie, matuje, nie świeci się i nie spływa. Perfekcyjne duo. Wieczorem zaś po nałożeniu tego kremu używam produkt z Essence - Intensywną kurację na noc (więcej o tym kremie tutaj: Essence, Seria Piure Skin, Anti Spot - Intensywna kuracja na noc).
Kolejne perfekcyjne duo.
Następny plus to zapach. Na początku był trochę męczący, ale teraz nie wyobrażam sobie go nie poczuć.
Niska cena za tak dobry produkt naprawdę zachęca. Z racji iż jest to produkt naturalny, jego trwałość wynosi pół roku. Wydajny - używam go jak już wspomniałam 2 miesiące, a nie zużyłam nawet połowy tubki.

Reasumując:
-nawilża i regeneruje
-nie zapycha
-matowi skórę i nadaje się pod makijaż
-tani
-wydajny
-świetny zapach
-naturalny skład

Link do recenzji na wizazu: Klik!
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do kupna tego kremu. Naprawdę warto, a za takie pieniądze nic nie stracicie. =D Zapraszam do komentowania! ;)

6 comments:

  1. i bardzo dobrze ;D
    ja od prawie 2,5 roku :)
    i widać jak kiepsko z nimi jeszcze jest chociaż i tak już nie są takimi papierkami jak miałam na początku i mogę sobie je ciut dłuższe zapuścić :)

    fajny ten kremik :)
    jak będę w rossmannie to może go sobie kupię na próbę ;)
    opisz może krem tonujący ziaji.. pokaż jaki ma kolor itd.
    chciałabym spróbować ale nie wiem czy dla mnie się nada :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. no to super :) czekam na posta ;D

    ReplyDelete
  4. lubię serię Babydream, ale swój ulubiony krem do twarzy już mam ;)

    ReplyDelete
  5. Becisz i jak, jesteś zadowolona? ;)

    Ninette - wiesz zapewne jak go skończę to będę szukać innego ;p

    ReplyDelete