Friday, 28 January 2011

Witajcie!

 Nazywam się Natalia i mam 16 lat. Mój blog jest skierowany przede wszystkim do nastolatek, ale na pewno osoba w każdym wieku znajdzie tu coś dla siebie. Jak wiadomo, każda dziewczyna chce wyglądać pięknie. Mam zamiar Wam w tym pomóc. Budżet nastolatki jest ograniczony, dlatego pokażę jak zadbać o siebie i podążać za trendami, bądź własnym, niepowtarzalnym stylem, nie wydając dużych ilości pieniędzy. Jednak proszę Was, nie kierujcie się mną do końca. Wiadomo, że każda z nas jest inna, ma inny typ cery, wzrost, wagę, rysy twarzy, oczy. Można tak wymieniać bez końca. Dlatego obiecuję, że przed każdą recenzją, opisem trendów itd. będę sumiennie przygotowywać się i sprawdzać czy dany produkt jest wart polecenia metodą prób i błędów (własnych i w oparciu o różne opinie), czy np: spodnie rurki pasują każdemu. ZAWSZE. Proszę również o wyrozumiałość. Jest to mój pierwszy blog, ale naprawdę podchodzę do sprawy poważnie. Proszę również o Wasze opinie! One są najważniejsze, ale ostrzegam nie lubię chamstwa, więc każde jego przejawy będę tępić.
 Zachęcam gorąco do odwiedzania mojego bloga! Pozdrawiam Was serdecznie i do "poczytania"! :)

No comments:

Post a Comment